Kaja Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Hvilken type sele egner seg best for kjetting/dekk trening osv? Altså når det hunden trekker finnes på bakken. Er det bare weightpullsele som vil gjøre nytten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Jeg bruker nomesele til kjetting, men tror weightpullsele er optimalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Hvis det ikke er så tungt så kan du jo bruke en pinnsele, samme prinsipp som en wp sele, men ikke fullt så kraftig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Om du har nomesele med ringer til drag, så kan du lage feste til kjettingen selv. Jeg bruker tau med karabinkrok i hver ende som er tredd gjennom ett grovt plastikkrør som det også er festet en karabinkrok i. (for lett å ta av/på kjettingen) Fungerer helt topp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Hvis det er til Tesh, ville jeg kun brukt WP eller komtesele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Hvis det er til Rio så kan du få prøve K sin WP-sele for å se hva han syns om det først- hvis den passer da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Det er til Tesh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts