Guest Christine Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Lager en felles tråd for begge jeg, så slipper jeg å spamme sonen med mange bilder Milo begynner å bli en eldre herremann på 10 1/2 år. Vegas er blitt 5, og har våknet mye når det gjelder trening. Helt supert å trene nå, når ting har begynt å falle på plass Følger med ja, hihi. Gamlegutten Edit: Beklager dårlig kvalitet på de siste bildene, instagram Siter
Djervekvinnen Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Det er så hyggelig at du har kommet tilbake til forumet! Fine karer du har 3 Siter
Red Merle Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Oi tenk at Vegas har blitt 5 år allerede, er jo ikke sååå lenge siden det var valpebilder av ham her inne.. Flotte setter gutter du har Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Flotte hunder Siter
Artemis Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Jøss, Vegas har jo blitt voksen jo! Husker da jeg så ham som liten valp på Bakklandet! Fine gutter! Så kjekt at du har kommet deg tilbake hit, jeg har jo måttet holde fortet som sonens setterperson her i flere år. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Bra vi er flere nå da Siter
Emilie Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Fine guttene, synes ikke de har forandret seg sååå mye Siter
Aya Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Såå koselig at du er tilbake altså! Og guttene er jo kjempeflotte, synes Milo holder seg utrolig bra! Siter
Maria Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Vegas 5 år?! W00t, så fort tiden går hyggelig at dere er tilbake. Fine gutter, begge to Siter
SoppenCamilla Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Velkommen tilbake! Fine gutta! Som de andre, så syns jeg lillegutten har blitt veldig voksen! Var jo ikke såååå lenge siden han var valp her! Siter
HHC Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Hyggelig å ha deg tilbake, Christine! Men kan ikke skjønne at gutta har blitt så gamle begge to, skal si tiden flyr... Siter
Guest Christine Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Såå koselig at du er tilbake altså! Og guttene er jo kjempeflotte, synes Milo holder seg utrolig bra! Ja, han er fortsatt fine Milo Desverre fått en del vorter og kuler, og merker at han begynner å dra på åra :/ Velkommen tilbake! Fine gutta! Som de andre, så syns jeg lillegutten har blitt veldig voksen! Var jo ikke såååå lenge siden han var valp her! Hihi, syns ikke det var lenge siden han var valpis jeg heller! To fine settertryner Også en liten film fra trening: http://www.youtube.com/watch?v=dS3GFjYaPEY&feature=plcp Tok seg en liten pause selv for å hilse på pappan sin Vi har enda mye å jobbe med på agilityfronten, jeg må ihvertfall jobbe med handlinga mi, men godt å fått fremskritt Siter
Guest Christine Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Må legge ut litt flere bilder av guttaboys Prøver å få med gammel'n på lek Storfornøyd med å ha plagd gammel'n Gamlegutten som blir 11(!) om ikke lenge Beklager halvdårlige bilder, men lenge siden jeg har tatt bilder med noe annet enn iphone Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Kjempefine hunder Siter
Artemis Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Blir Milo snart elleve?! Whaaat?! Et sikkert tegn på at jeg har vært medlem av hundesonen altfor lenge. Fine bilder. Siter
Guest Christine Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Blir Milo snart elleve?! Whaaat?! Et sikkert tegn på at jeg har vært medlem av hundesonen altfor lenge. Haha Sliter litt med å skjønne at han blir 11 jeg og. Ofte jeg må regne, bare sånn for å være sikker på at han virkelig har blitt så gammel! Skjønner ikke hvor årene har blitt av... Siter
MarieR Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Åååå, så voksen Vegas er blitt! Og Milo er jo bare herlig Siter
Guest Christine Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Noen bilder fra helgas hyttetur hihi! Ikke like lett å løpe i snø En som koser seg i snøen Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 De ser så kloke og snille ut Siter
Yodel Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Husker de gutta så godt! Nydelige! Siter
MegaMarie Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Hihi, husker godt da vi prøvde å finne på et navn til Vegas. Mange ønsket at han skulle ha et navn i samme gate som Milo, Lano eller noe slikt Pene gutter begge to Velkommen tilbake! Siter
Artemis Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Hihi, husker godt da vi prøvde å finne på et navn til Vegas. Mange ønsket at han skulle ha et navn i samme gate som Milo, Lano eller noe slikt Pene gutter begge to Velkommen tilbake! Hehe. Husker det godt ja. Tror jeg var en av dem som håpet på Lano. 1 Siter
Recommended Posts