Bellare Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Etter skulen i dag drog eg med meg Linda og Mike (pluss Pia så klart) ned på holmen for frislepp og fotografering i sola Linda kjem forhåpentlegvis med litt fleire bilder etterkvart også Pia stjeler ballen før Mike! Stjele ballen ein gong til Mike og Pia deler på pinnen Trur ikkje eg vil vite kva Mike prøvar å vise Pia... Ooobs! Pia og Mike. 6 Siter
Linda=D Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Her er mine bilder fra i dag:-) 3 Siter
bikkjene Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 masse herlige glade bilder søøøøte hunder. Ser ut som om de kosa seg Siter
L.M. Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Jeg erklærer meg herved fan av lille Pia! Så utrolig søt ho er, skikkelig pelsball! Og kjekkasen Mike var jo virkelig flott han også Flotte bilder av nydelige hunder. Siter
Bellare Skrevet 26. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Jeg erklærer meg herved fan av lille Pia! Så utrolig søt ho er, skikkelig pelsball! Og kjekkasen Mike var jo virkelig flott han også Flotte bilder av nydelige hunder. Hihi, er bra ho veit å sjarmere litt innimellom Siter
Irenen Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Herlige bilder Så ut som en vellykket date! Siter
Bellare Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Litt bilder frå dagens "date" Bråbrems forran ballen! For stor pinne sa du? Åneida! Pia prøvar å stjele pinnen til Mike... ... prøvar fortsatt... ... Pia har'n! Pinnen må nytast Stakkars Mike, er ikkje greit å henge med ein liten drittunge som kjem spurtandes ut rett forran han Dele sølepytt er viktig 2 Siter
shira Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 å så mange artige og herlige bilder Siter
Toril Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Herlige bilder av to som virkelig koser seg . Siter
Recommended Posts