Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 20-21 oktober


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Kan ikke annet enn å juble :D Etter å ha fått 2 reserve-cert på rad, slo Ophelia endelig til å ble eneste gårdshund med ck, fikk dermed det siste certet, ble BIR og ikke minst CHAMPION! :D :D :bananas: :bananas: Hun er kun 25 måneder, så det syns jeg var gøy. Ekstra stas når dommeren kan rasen godt. Siden hun hadde ett svensk cert hvilende, kan hun idag smukke seg med denne tittelen:

NJV-11 NUCH SUCH Zkrubbes Ophelia :D

Kritikken fra dommer Carsten Birk:

"Prima helhetsinntrykk. Meget velformet hode med gode kinner. Velutfylt neseparti, velbårne øre, godt bitt, kort hals, sterk rygg, velansatt hale. Prima substans i kroppen, velvinklet, god pels og farve. Harmoniske bevegelser, meget god bredde i front, velbåret hale. Temp ok"

Og bilde av lille baby :wub:

champion.jpg

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Min lille Messi (beardisvalpen) trakk det lengste strået og vant BIRvalp foran søster Nike (motsatt plassering fra sist). Hun ble plukket ut i gruppen, men ikke plassert blant de 4 første - uansett veldig moro!

Moxy (boston) ble BIR voksen men knapt kikket på i gruppen, så der var det bare "takk for i dag".

En hyggelig dag - og jeg er forundret hvor "bra plass" det var der inne denne gangen også... Må være markant færre hunder enn tidligere år...

Susanne

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Min lille Messi (beardisvalpen) trakk det lengste strået og vant BIRvalp foran søster Nike (motsatt plassering fra sist). Hun ble plukket ut i gruppen, men ikke plassert blant de 4 første - uansett veldig moro!

Moxy (boston) ble BIR voksen men knapt kikket på i gruppen, så der var det bare "takk for i dag".

En hyggelig dag - og jeg er forundret hvor "bra plass" det var der inne denne gangen også... Må være markant færre hunder enn tidligere år...

Susanne

Grattis! Jeg stod rett foran deg i gruppen med Padda mi ;) Samme for oss i gruppen, ingen plassering. Men regnet igrunn ikke med at hun falt dommeren i smak heller.

Gratulerer så mye til dere andre også, både nybliven champion og lekre Rim som ble BIG2 - så stas :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fersk champion, lekker SH-valp som jeg siklet på utenfor store ringen, og til alle andre som er fornøyd!

For å dra ned snittresultatet blant sonens hunder, fikk vi very good og klasseseier i stooooor konkurranse mot oss selv (noe som er meget uvant, vi pleier å være 30-40 bernere i Letohallen, ikke ti). Men jeg klager overhodet ikke over resultatet, for kritikken er en sufficient verdig. Korrekt bitt og korrekt haleføring, men ALT - og da mener jeg ALT - i mellom ytterendene hennes var bare feil, feil, feil i dag. Høydepunktet var vel "poor puppy head", den skal jeg tygge lenge på, kjenner jeg. :D

Jeg stilte for øvrig en 15 måneder gammel junior - ikke et syv måneder gammelt skrangleverk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilt Marco i helga i nok et forsøk på å gjøre han champion og jaggu fikk han siste certet og ble champion i går :)) endte som BIR. I dag ble han også stilt og ble igjen BIR. Ikke akkurat mange påmeldte noen av dagene, men veldig gøy uansett. Han har fortjent championatet sitt lenge synes jeg.. Saga sin søster Ivy ble stilt begge dager og tok begge certene og BIM begge dager :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike ble nr. 2 i går og nr. 3 i klassen i dag, Var nok ikke helt på topp, men vi får bare prøve igjen. Ble jo BIR første helgen denne måneden.

Cora ble 2. beste tispe begge dagene, slått av en flott veterantispe, som har vært mestvinnende flere år. Ikke noe nederlag å bli slått av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

...og så må jeg skryte litt også - jeg var ikke selv på Leto, men Supra sin vakre søster Mia (Imagecopy Flying Freestyle) tok cert og ble BIM i dag :)

Forøvrig grattis til andre soniser som har knallet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...