Snøfrost Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Har fått med meg at Rim ble BIR valp via fjesboka på mobilen. Moro 8 Siter
bea Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Gratulerer med Snøfrost babysen Siter
rottmaneier Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Kan ikke annet enn å juble Etter å ha fått 2 reserve-cert på rad, slo Ophelia endelig til å ble eneste gårdshund med ck, fikk dermed det siste certet, ble BIR og ikke minst CHAMPION! :D :bananas: Hun er kun 25 måneder, så det syns jeg var gøy. Ekstra stas når dommeren kan rasen godt. Siden hun hadde ett svensk cert hvilende, kan hun idag smukke seg med denne tittelen: NJV-11 NUCH SUCH Zkrubbes Ophelia Kritikken fra dommer Carsten Birk: "Prima helhetsinntrykk. Meget velformet hode med gode kinner. Velutfylt neseparti, velbårne øre, godt bitt, kort hals, sterk rygg, velansatt hale. Prima substans i kroppen, velvinklet, god pels og farve. Harmoniske bevegelser, meget god bredde i front, velbåret hale. Temp ok" Og bilde av lille baby 14 Siter
Snøfrost Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Har fått med meg at Rim ble BIR valp via fjesboka på mobilen. Moro Gratulerer med Snøfrost babysen Takk skal dere ha, og lille Rim ble også BIG2 seinere veldig moro at valpen "min" gjør det så bra 7 Siter
SusanneL Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Grattis! Min lille Messi (beardisvalpen) trakk det lengste strået og vant BIRvalp foran søster Nike (motsatt plassering fra sist). Hun ble plukket ut i gruppen, men ikke plassert blant de 4 første - uansett veldig moro! Moxy (boston) ble BIR voksen men knapt kikket på i gruppen, så der var det bare "takk for i dag". En hyggelig dag - og jeg er forundret hvor "bra plass" det var der inne denne gangen også... Må være markant færre hunder enn tidligere år... Susanne 6 Siter
L8 L Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Grattis! Min lille Messi (beardisvalpen) trakk det lengste strået og vant BIRvalp foran søster Nike (motsatt plassering fra sist). Hun ble plukket ut i gruppen, men ikke plassert blant de 4 første - uansett veldig moro! Moxy (boston) ble BIR voksen men knapt kikket på i gruppen, så der var det bare "takk for i dag". En hyggelig dag - og jeg er forundret hvor "bra plass" det var der inne denne gangen også... Må være markant færre hunder enn tidligere år... Susanne Grattis! Jeg stod rett foran deg i gruppen med Padda mi Samme for oss i gruppen, ingen plassering. Men regnet igrunn ikke med at hun falt dommeren i smak heller. Gratulerer så mye til dere andre også, både nybliven champion og lekre Rim som ble BIG2 - så stas 2 Siter
SFX Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Gratulerer med fersk champion, lekker SH-valp som jeg siklet på utenfor store ringen, og til alle andre som er fornøyd! For å dra ned snittresultatet blant sonens hunder, fikk vi very good og klasseseier i stooooor konkurranse mot oss selv (noe som er meget uvant, vi pleier å være 30-40 bernere i Letohallen, ikke ti). Men jeg klager overhodet ikke over resultatet, for kritikken er en sufficient verdig. Korrekt bitt og korrekt haleføring, men ALT - og da mener jeg ALT - i mellom ytterendene hennes var bare feil, feil, feil i dag. Høydepunktet var vel "poor puppy head", den skal jeg tygge lenge på, kjenner jeg. Jeg stilte for øvrig en 15 måneder gammel junior - ikke et syv måneder gammelt skrangleverk... Siter
Izziebelle Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Stilt Marco i helga i nok et forsøk på å gjøre han champion og jaggu fikk han siste certet og ble champion i går ) endte som BIR. I dag ble han også stilt og ble igjen BIR. Ikke akkurat mange påmeldte noen av dagene, men veldig gøy uansett. Han har fortjent championatet sitt lenge synes jeg.. Saga sin søster Ivy ble stilt begge dager og tok begge certene og BIM begge dager 6 Siter
borderen Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 For noen flotte sløyfer de har der da! 3 Siter
bea Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Gratulerer med Championat Rottmaneier og Izziebelle! Så bra! 1 Siter
SusanneL Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Var kjapt ferdig i dag - 2 best i klassen med valpen Messi, og 2 beste tispe med Moxy. Det positive er jo såklart at man kom hjem i vettug tid, da - litt fint det også... Grattis til de som er fornøyde! Susanne Siter
Benedicte Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 For noen flotte sløyfer de har der da! Enig! Så at det var stooore fine rosetter i dag også! *Notere seg arrangøren* 1 Siter
Snøfrost Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Jeg vil også han sånn CH rosett. Denali sin ser ut som en kvast til sammenligning 2 Siter
bea Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 (Til dere som har fått rosetter i helgen; står det nett adresse til produsenten bakpå rosettene? Hender hundeklubben bestiller rosetter til arrangement. Sist bestilte vi fra tyrella.com) Siter
Bellare Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Pia var einaste tispe, men (som vanleg) vart det kun Excellent og rett ut. Må vel snart innsjå det at ho ikkje akkurat er ei utstillingsbikkje som når lenger Siter
MollyC Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Nike ble nr. 2 i går og nr. 3 i klassen i dag, Var nok ikke helt på topp, men vi får bare prøve igjen. Ble jo BIR første helgen denne måneden. Cora ble 2. beste tispe begge dagene, slått av en flott veterantispe, som har vært mestvinnende flere år. Ikke noe nederlag å bli slått av henne. Siter
Toril Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Jeg hilste på nydelige Rim både i går og i dag.Heldige meg . 1 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 ...og så må jeg skryte litt også - jeg var ikke selv på Leto, men Supra sin vakre søster Mia (Imagecopy Flying Freestyle) tok cert og ble BIM i dag Forøvrig grattis til andre soniser som har knallet til. Siter
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Her var det mange flotte resultater! Gratulerer til alle! Siter
bea Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Tipper du er RIMelig fornøyd Snøforost.. Hun er kRIMnelt vakker ) Gratulerer! 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Fikk tatt noen bilder fra Leto lørdag, desverre ble omtrent alle av soniser dårlige BIR Sheltie Grosser valp (en stilig hund syns jeg!) BIR og 4 BIG valp Tilskuer AK Siter
Guest janson Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Tilskuer AK Gneis-søster, er det ikke? Og gratulerer til alle fornøyde! Siter
Recommended Posts