Gå til innhold
Hundesonen.no

Farmen 2012


Strøssel
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke fulgt så mye med på andre sesonger, så skal ikke si for mye om deltagerne i forhold til de forrige årene. Men synes det var litt synd at Ann Kristin gikk ut, ble jo litt intriger med henne. Selv om jeg ble flau av å se på at et såpass voksent menneske oppførte seg så umodent. Å sabotere var jo helt lavmål, på et ekstremt barnslig grunnlag.

Andreas, det er han konservative? Artig fyr du :lol:

Ellers synes jeg det er skikkelig teit med det "skuespillet", med dødsfall og forpakting osv. Det blir litt for tåpelig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Ann-Kristin skulle blitt med videre jeg. Hadde selv vært så barnslig at jeg hadde forsøkt sabotere ukesoppdraget til storbonden de har nå. Men, jeg sitter med en følelse om at han bare er på fleip. Det kan jo ikke være noen som er som han. Så i mot at kvinner og menn sover på samme rom, at kvinner går kledd i shorts ol, men er allikevel for flerkoneri. En stor spøk hele fyren.

Ellers enig ang dette med dødsfall og intrigene der. Ser ikke helt poenget, men noe må de finne på for å trekke seere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...