Caroline Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Vi tok storeslem med både BIR og BIM på hhv. Avalon og Ella. Avalon fikk med seg sitt fjerde cacib, og Ella sitt ørtende cert Avalons lillebror Milan fikk sitt norske cert og dermed også championat. Det var for en gangs skyld ganske mange påmeldte (19) og det ble veldig fargerikt i ringen da dommeren brukte hele skalaen, og kun fem fikk tildelt CK. Avalon ble plukket ut blant de seks beste i gruppa, men ikke plassert. 7 Siter
Stine Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Ojda, nå er det mange arge Staffefolk etter at de fikk vite at hannhunden som vant var etter dommeren sin hannhund 1 Siter
xxx12345 Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Ojda, nå er det mange arge Staffefolk etter at de fikk vite at hannhunden som vant var etter dommeren sin hannhund Men vet man at dommeren visste det da? 3 Siter
Stine Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Men vet man at dommeren visste det da? Jupp, de har vært på utstilling sammen før Siter
Kiyomi Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Jupp, de har vært på utstilling sammen før Kan det være at dette faktisk var den peneste hannen...? 3 Siter
Stine Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Kan det være at dette faktisk var den peneste hannen...? Mye mulig det Jeg driter i det, stilte ingen hanne Men jeg skjønner jo at folk begynner å lure når en Svenske som aldri har vært i Norge kommer den dagen den dommeren dømmer Siter
tm100021 Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Kan det være at dette faktisk var den peneste hannen...? tenkte jeg også Siter
Benedicte Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 tenkte jeg også Me3... Og om dommeren har faren så er det jo forståelig at denne hannhunden som vant er av en type som dommeren foretrekker. Gratulerer til alle fornøyde, og spesielt til Yodel som gjorde rent bord , og Smuuula 2 Siter
Stine Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg skjønner at det kan virke ganske fair i andre små raser, men når det er 88 påmeldte og sikkert halvparten av dem er hannhunder så slår det meg som litt tilfeldig Men igjen, det er ikke noe jeg gidder å spekulerer i og jeg kunne ikke brydd meg så veldig mye om det. Men jeg skjønner at dem som ble plassert bak denne hunden kan bli litt snurt. Samme som jeg skjønner at denne hunden muligens var den beste for denne dommeren den dagen. Så mye "rart" som foregår i utstillingsringen så hadde jeg ikke blitt forbauset, men men shit happends Siter
Silkenita Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Gratulerer med flotte resultater Elvis endte opp med 2.beste jr. Ex, CK, 3.beste hann, Res. CAC. Storfornøyd, men det ser ut til at han enten ikke tåler stresset eller kyllingbollene han fikk for han fikk diarè på slutten av dagen. Stakkaren fikk halvpanikk i oppsamlingsringen før oppdretterklassen for han ville jo uuut...neste gang så blir det standard pølse så får vi se om det går bedre Siter
Kaja Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Gratulerer med flotte resultater Elvis endte opp med 2.beste jr. Ex, CK, 3.beste hann, Res. CAC. Storfornøyd, men det ser ut til at han enten ikke tåler stresset eller kyllingbollene han fikk for han fikk diarè på slutten av dagen. Stakkaren fikk halvpanikk i oppsamlingsringen før oppdretterklassen for han ville jo uuut...neste gang så blir det standard pølse så får vi se om det går bedre Eller gjøre som meg å ikke gi godbit i det hele tatt Gratulerer alle fornøyde! Neste år skal vi være med:D Siter
Silkenita Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Eller gjøre som meg å ikke gi godbit i det hele tatt Vurdert det ja for jeg tror egentlig ikke han trenger det Siter
Recommended Posts