Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Hamar 13-14 oktober


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Vi tok storeslem med både BIR og BIM på hhv. Avalon og Ella. Avalon fikk med seg sitt fjerde cacib, og Ella sitt ørtende cert :) Avalons lillebror Milan fikk sitt norske cert og dermed også championat. Det var for en gangs skyld ganske mange påmeldte (19) og det ble veldig fargerikt i ringen da dommeren brukte hele skalaen, og kun fem fikk tildelt CK. Avalon ble plukket ut blant de seks beste i gruppa, men ikke plassert.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Finner ikke noen resultat tråd, så da starter jeg en Jeg stilte Dirk i dag og vi fikk Excellent, CK, Cert, Cacib og BIR. Utrolig gøy. Vi valgte å vente på BIG finalen selv om Breton sjeldent blir

Gratulerer til alle som er fornøyde! Jammen har vi fine hunder her på sonen Og en av dem ligger ved siden av meg her SuperSmula, VakkerSmula, søte, snille beste Smulebarnet mitt løp som en dron

Yeah! Lykkerus her også. Dagen startet med at lille bostondyret showet seg til sitt siste Cert og ble derved Nordisk Champion, men den lille damen ga seg ikke der - ble også BIR! Senere startet be

Posted Images

Kan det være at dette faktisk var den peneste hannen...?

Mye mulig det :D Jeg driter i det, stilte ingen hanne :lol:

Men jeg skjønner jo at folk begynner å lure når en Svenske som aldri har vært i Norge kommer den dagen den dommeren dømmer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det kan virke ganske fair i andre små raser, men når det er 88 påmeldte og sikkert halvparten av dem er hannhunder så slår det meg som litt tilfeldig :lol: Men igjen, det er ikke noe jeg gidder å spekulerer i og jeg kunne ikke brydd meg så veldig mye om det. Men jeg skjønner at dem som ble plassert bak denne hunden kan bli litt snurt. Samme som jeg skjønner at denne hunden muligens var den beste for denne dommeren den dagen.

Så mye "rart" som foregår i utstillingsringen så hadde jeg ikke blitt forbauset, men men shit happends :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte resultater :D

Elvis endte opp med 2.beste jr. Ex, CK, 3.beste hann, Res. CAC. Storfornøyd, men det ser ut til at han enten ikke tåler stresset eller kyllingbollene han fikk for han fikk diarè på slutten av dagen. Stakkaren fikk halvpanikk i oppsamlingsringen før oppdretterklassen for han ville jo uuut...neste gang så blir det standard pølse så får vi se om det går bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte resultater :D

Elvis endte opp med 2.beste jr. Ex, CK, 3.beste hann, Res. CAC. Storfornøyd, men det ser ut til at han enten ikke tåler stresset eller kyllingbollene han fikk for han fikk diarè på slutten av dagen. Stakkaren fikk halvpanikk i oppsamlingsringen før oppdretterklassen for han ville jo uuut...neste gang så blir det standard pølse så får vi se om det går bedre ;)

Eller gjøre som meg å ikke gi godbit i det hele tatt :P

Gratulerer alle fornøyde! Neste år skal vi være med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...