Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


HKB
 Share

Recommended Posts

Post bilder dere tar på NKK Hamar her! :)

Var ikke snakk om at jeg orket å være der så lenge, snappet bare bilder av et par Basenjier før jeg lurket hjem igjen. At folk ikke får stressanfall der inne!

Reminder til meg selv: Lær deg å ta bilder innendørs!

DSC_0343-1.jpg

DSC_0296.jpg

DSC_0284.jpg

DSC_0317.jpg

DSC_0244.jpg

DSC_0214.jpg

DSC_0179.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kamar Bjønn (NUCH RoUCH RoGrCh Raiddokas Masa) Ch. Raiddokas Odda-Nieida (også Toivo sin) fjasenieida

Haha ja skulle tro de var i slekt (Eller, det er de sikkert, men ikke sånn veldig nært tror jeg.) S.S.P, ja jeg knipser litt i vilden sky når jeg er på utstilling På søndagen ble det som sagt

æh får ikke lagt til bilder...er for store..:/

MEN skjønner hva du mener med stress! og alt for mange mennesker..:P

Vi var der noen timer, men meste av tiden følte vi oss VELDIG i veien så endte med att vi satt på tribunen og så på hvite gjeterhunder til slutt. :P Var gøy da, men hadde håpet att det var AG i dag og...men slik går det da man ikke leser programmet FØR man velger dag å dra på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom vel i 10 tiden og på vei til ring 9 (som forøvrig IKKE var merket, så jeg suste rundt og spurte masse folk som heller ikke viste) så var jeg cm nær å tråkke på x antall hunder og det gikk i slow motion da mange med "trallebur" osv sleit med å komme seg frem. Jeg syns det har vært trangt når jeg har vært på leto for å stille, men trangt har fått ny betydning for meg nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det kvantitet fremfor kvalitet... herregud jeg suger på hallbilder, og var ikke noe sjakktrekk å bare ta med 50mm heller. Men men. Da vet jeg iallefall at jeg må skjerpe meg til i morgen, for tenkte å ta bilde av alle dalmatinerne i bevegelse, men bevegelser klarte jeg ikke i dag iallefall :P

Uansett, her er et knippe bilder, orker ikke legge inn alle her, så resten ligger på bloggen http://lolapagola.co...mar-2012-dag-1/

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-007.jpg

Max aka CIB Nord No Se Dk Fin Ro Uch BucharestW-12 KBHV-12 NordV-11 NV -11 NordEN-10 Dagolas Qultapoju (puh!) (eies av Toivo her inne.)

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-356.jpg

eurasier

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-347.jpg

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-334.jpg

Bjønn får kos i grupperingen (eies også av Toivo.)

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-333.jpg

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-315.jpg

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-313.jpg

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-276.jpg

Norsk elghund grå

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-264.jpg

greyhound

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-261.jpg

en nydelig saluki

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-255.jpg

Napori’s Incredible Beauty

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-238.jpg

saluki

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-231.jpg

saluki

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-214.jpg

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-211.jpg

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-189.jpg

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-172.jpg

Kamar

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-167.jpg

NKK-Hamar-2012-dag.1-2012-10-13-163.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå. fetter'n til Mocca jo, hans (og hennes) mamma er fra meg :)

Får jeg lov å stjele bildet og sende det til eieren?

Åh, så masse fine basenjibilder begge to! Liker! elsker ståbildet ditt av Kamar Lola! Kan jeg få stjele?

Ja for all del! Stjel ivei :-)

Tøfflus; tok fler av den hunden, men det der var det beste så gadd ikke redigere de andre. Men kan godt redigere og legge ut hvis du vil :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk for lappebilder Lola :D Praktisk at du kjenner Toivo, hehe. Er det Miska den siste brune?

Flotte bilder alle sammen! En dag skal jeg også på en NKK-utstilling :ahappy:

Værsågod :ahappy:

Nei jeg trooor det er Nieida. Tror ikke jeg fikk noen brukbare bilder av Miska. Men nå ble jeg plutselig usikker her du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ååååå - ikke si du suger på hallbilder, bilene er knallfine - virkelig!

..måtte se tre ganger på bildet med terven for jeg tenkte " jøss, hvem har hun tatt bilde av der" - ikke kjente jeg dama og i alle fall ikke hunden *ler*. Jeg må seriøst få meg speil som viser mer enn huet ha ha ha ha - det tok litt tid før jeg så at det var meg som handler Hux tispa som tok certet (og var den eneste utenom championtispene som fikk ck faktisk).... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå - ikke si du suger på hallbilder, bilene er knallfine - virkelig!

..måtte se tre ganger på bildet med terven for jeg tenkte " jøss, hvem har hun tatt bilde av der" - ikke kjente jeg dama og i alle fall ikke hunden *ler*. Jeg må seriøst få meg speil som viser mer enn huet ha ha ha ha - det tok litt tid før jeg så at det var meg som handler Hux tispa som tok certet (og var den eneste utenom championtispene som fikk ck faktisk).... :)

Naaw tusen takk! :D Men jeg har slettet omtrent 200 bilder, stillestående går greit, bevegelse... nei! :S

Men er det deg på bildet? Jeg fikk det for meg at det var 2ne jeg... fikk iallefall sonis-vibber :lol: var derfor jeg måtte ta bilde, selv om det var langt borte (hadde ikke zoom.) Sto og så på lenge, skikkelig imponert over hvor flink hun var til å stå pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne surre litt rundt ring 13 i morgen Lola :D

Jeg gjorde det i dag og, fordi jeg trodde bernerne skulle stille :lol: men så fant jeg ut at det var feil dag da, etter å ha gått forbi noen ganger. Hadde jo lyst til å se sonen-stjernene :D Så skal definitivt surre litt rundt der i morgen, så fremt det ikke kræsjer helt med dalmatinerne. (Men huff, mørke hunder er ekstra vanskelig :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Naaw tusen takk! :D Men jeg har slettet omtrent 200 bilder, stillestående går greit, bevegelse... nei! :S

Men er det deg på bildet? Jeg fikk det for meg at det var 2ne jeg... fikk iallefall sonis-vibber :lol: var derfor jeg måtte ta bilde, selv om det var langt borte (hadde ikke zoom.) Sto og så på lenge, skikkelig imponert over hvor flink hun var til å stå pent!

Jupp, det var meg *ler*

Og Hux hadde veeeeeeldig lyst på kylling, og da kan man stå fint leeeeeeeeenge - faktisk tenkte hun ett øyeblikk at hun kunne bli med meg hjem for jeg hadde besteste godteriet evver.... greit med lydige hunder som kan stå på kommando :) (hun fikk mye kylling altså)

...og bildene dine er 100 ganger bedre enn hva jeg noen gang har fått til i hall, kjempefine. Men det ER vanskelig lys på Hamar, så hunder i bevegelse er ugreit for de fleste tror jeg. Bildene dine er superfine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for all del! Stjel ivei :-)

Tøfflus; tok fler av den hunden, men det der var det beste så gadd ikke redigere de andre. Men kan godt redigere og legge ut hvis du vil :-)

Hvis du har tid og gidder, men ikke stress. Dette bildet var supert, viser bevegelse som iaf jeg vil se, ikke EN labb i bakken, flytende og uanstrengt, en god M :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det i dag og, fordi jeg trodde bernerne skulle stille :lol: men så fant jeg ut at det var feil dag da, etter å ha gått forbi noen ganger. Hadde jo lyst til å se sonen-stjernene :D Så skal definitivt surre litt rundt der i morgen, så fremt det ikke kræsjer helt med dalmatinerne. (Men huff, mørke hunder er ekstra vanskelig :P)

Myyye enklere enn flatene,våre har jo hele tre farger jo :D . Skal se etter en prikkete sjel i morgen jeg :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...