Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av handler"team" i oppdretter/avls klasse


bea
 Share

Recommended Posts

Da kan jeg kjøre på først jeg :D

IMG_0906-Kopier.jpg

Foto: M. Wiik

A personal favourite:

Almanza1.jpg

Kennel Almanza på WDS Sverige 2008, foto odhraduveveri

lillestr%C3%B8m2.jpg

Første året kjørte vi den buksa nummer 3 har på seg med svart oventil.

Året bildet er fra var jeans og jakkene standard (forøvrig grusomme jakker! :lol: )

EDIT; bilde med buksa og svart:

storeringen.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, bortsett fra at jeg ser ut som jeg er funksjonshemmet på alle bildene/ødelegger og gjør så ting ser uryddige ut :lol:

Du har ikke sett det ene bildet vi fikk i hundesport skjønner jeg :lol:

ALLE hundene står, bortsett fra min - den sitter. Alle er middels glad, bortsett fra meg - jeg ser ****** fornøyd ut. FLOTT!! :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

tror ikke jeg skal legge ut bilde fra oppdretterklassene vi har vært med på. Turklær/shorts/olabukse/kjole- om en annen. Heldigvis så de på hundene og ikke eierene :D Men spesielt stilig? nei

Omtrent der jeg har vært også når man har stilt i gruppe - ikke spesielt gjennomtenkt på noen som helst måte. Men jeg tenker at det er bikkjene som skal være homogene jeg og ikke folka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stilig når alle matcher!

Når jeg har vært med å stilt har det sett langt ifra så stilig ut, på spesialen i Sverige hadde jeg på en rødstripa topp med joggebukse som var bretta som en shorts :icon_redface: Til mitt forsvar trodde jeg at jeg var ferdig for dagen, så jeg hadde sovi en time og tatt på meg noe komfortabelt noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke jeg skal legge ut bilde fra oppdretterklassene vi har vært med på. Turklær/shorts/olabukse/kjole- om en annen. Heldigvis så de på hundene og ikke eierene :D Men spesielt stilig? nei

Og man skal jo se på hundene, så klart!

Jeg blir så oppriktig lei meg når det kommer sjeldne raser i oppdrettergruppesammenheng, så ser de ut som en jungel av ulike farger og klær, ingen synkronisert oppstilling eller løping overhodet, og det hele blir et stort kaos.

Det er så synd, for da legger flesteparten merke til det fremfor at det er fire flotte individer av en rase der det er vanskelig å raske sammen til en oppdrettergruppe.

Men vi går ikke alltid kledd like likt altså ;) Samme gruppen som på bildet ovenfor:

nrk1.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Vi kler oss ikke likt, men enkelte ganger noenlunde likt :angel:

oppdretter2.jpg

Fra spesialen i 2008, ble BIS oppdretter.

Fra NKK Trondheim 2010:

2010_0703_nkk_oppdretter.jpg

Siden vi var i storringen, med "unormal rase", sto uryddig og ikke likt kledd, så var den nok derfor dommeren ikke gadd å se på hundene engang... :ermm:

Edit: rettet årstall på det nederste bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kler oss ikke likt, men enkelte ganger noenlunde likt :angel:

oppdretter2.jpg

Fra spesialen i 2008, ble BIS oppdretter.

Fra NKK Trondheim 2009:

2010_0703_nkk_oppdretter.jpg

Siden vi var i storringen, med "unormal rase", sto uryddig og ikke likt kledd, så var den nok derfor dommeren ikke gadd å se på hundene engang... :ermm:

Dette går under meget ryddig oppstilling i forhold til mye av det jeg refererer til!! ;)

Og jeg syntes forøvrig dere var kledd veldig greit for en gruppe på det øverste bildet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Dette går under meget ryddig oppstilling i forhold til mye av det jeg refererer til! ;)

Og jeg syntes forøvrig dere var kledd veldig greit for en gruppe på det øverste bildet! :)

Må vel nevne at ingen av oss hadde planlagt å ha like klær, hverken på det øverste eller den nederste bildet. På det nederste bildet måtte Sture steppe inn og handle Stacy da kona var nyoperert (jeg stilte henne i åpen klasse, hun ble til slutt 2BTK med championat og res.cacib bak Zuma som jeg står med og fôrtispa som 3BTK (den sorte) mens Fannhvit og Fenris fikk Cacib og bim) ;) Zuma ble i tillegg plassert i gruppa den dagen ;)

Edit: prøvde å finne bildet fra NKK i Bø i 2004, men NKK har visst ikke linket opp mer enn til utstillingene i 2010 :( Da skulle dere ha sett en utrolig avls-gruppe (som t.o.m. ble bis)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min oppdrettergruppe, ikke så stilige vi menneskene kanskje- men heldigvis var det hundene som var viktigst (BIS oppdrettergruppe på rasespesialen i Sverige, 5 grupper deltok)..

Planen er at også vi 2beinte skal være representable neste gang ;)

2011-07-2.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...