Gå til innhold
Hundesonen.no

O-navn


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Men nå skjønner jeg ikke helt, var ikke de "tydelige" på at det skulle være et stedsnavn? Også vet jeg ikke hva du vil fram til, for det er jo ikke forskjell :P Geografi er den øvre klassifikasjonen på ting som geologi, klimatologi, oseanografi, meteorologi, hydrologi osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg synes litt synd på dere, siden det beste O-navnet allerede er brukt opp. Ops.. Plis a, kall henne Olje. Så kan Gneis, Geo, Klima og Olje danne klubb.

Stakkars Jeanette! Jeg ville ha kallt henne for Asha siden Asha i ice-kullet ikke beholdt navnet sitt (og Asha er bare en kjempekul karakter..) men på en måte er Asha litt brukt opp og så måtte gub

OMG står jo for oh my god, enkelt og greit. Jeg tenkte på Oshikuru når jeg så tråden Flere som har sett den episoden av 2 1/2 men? Oh-oh-oh-oh-Oshikuru - the Demon saaaamurai

Men nå skjønner jeg ikke helt, var ikke de "tydelige" på at det skulle være et stedsnavn? Også vet jeg ikke hva du vil fram til, for det er jo ikke forskjell :P Geografi er den øvre klassifikasjonen på ting som geologi, klimatologi, oseanografi, meteorologi, hydrologi osv.

Nei spør du meg så spør jeg deg :lol:

Jeg har t.o.m spurt etter eksempel for forslagene mine/deres var vist ikke "innen for tema". Så jeg får vente og se hva de egentlig mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Oolitter er fine! Oolitter er årsaken til mange av disse vanvittige tropiske strendene :) Vi kan også finne spor etter oolitter i Oslofeltet.

beach.jpg

Off topic, men fytti ******* jeg vil bade der :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flir.. nå begynner jeg å bli skikkelig spent på hva slags navn den lille ender opp med! Forhåpentligvis noe jeg ikke begriper et spøtt av sånn at man kan legge til sin egen tolkning, og sist men ikke minst, helt umulig å uttale!

Når navnet er bestemt skal jeg ringe deg å spørre hvordan det uttales! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohana betyr familie, forklarer Lilo til Stich ...

Men jeg er nå nysgjerrig på hva navnet blir på valpen jeg da.

Venter på hvem som blir hvem før jeg vet :P

Jeg fikk i teorien ikke bestemme alikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipinger de er da.

Fikk ikke bestemme min jeg heller, han var alt døpt da jeg bestemte meg.

Jeg fikk vel den litt tilbake i og med at jeg bestemmer navn til valpene mine selv også :angel: Dvs de får ett knippe alternativ :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...