Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 6 og 7. oktober


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Dobbel i Leto i helgen.

Flere som er på stedet? :)

Vi har stilt idag, og etter forrige helg trodde jeg det kom til og gå vesentlig dårligere idag.

Men neida :D

:bananas:

Santos fikk Exl, vant juniorklassen med CK, fikk CERT og ble jaggu BIR :jump: :jump: :jump:

Dessverre ingen plassering i gruppen, men det var nå grådig kjekt fra 1stykk nedrøyta herremann. :bananas:

Guttebassen fortjener ett bilde :innocent:

564822_10151054150752352_2039051673_n.jpg

Bare 13mnd gammel. :w00t: Og helt nedrøyta. :D

Sasha ble stilt idag, til dommerens store glede tror jeg.

Dommeren koste seg veeeeeldig med frøkna, for det var ikke LITT vanskelig engang og se at Sasha koste seg så fælt at hun ble litt vel overivrig. hehe. Sto og trippet og halen gikk som ett helikopter. Veeeeeeeldig glad. :w00t:

Dessverre ødela litt dårlige bevegelser idag, men hun fikk Exl - 2AKK - CK - Res cert og 2BTK. :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malle sin kritikk (dommer Nils Molin):

Vak hode med et velutfylt nesep, korr ører, vak øyne, G framb.vink, nogot for kort kors.

Beveger seg godt, men bærer halen litt vell høyt.

:jump:

Samme dommer som dømte Spinnetrollet :D

Hun ble 2BTK valp :bananas: men det så du jo :P

Kjempegrattis for supre resultater i dag :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malle sin kritikk (dommer Nils Molin):

Vak hode med et velutfylt nesep, korr ører, vak øyne, G framb.vink, nogot for kort kors.

Beveger seg godt, men bærer halen litt vell høyt.

:jump:

Nils Molin liker vi! :D

Vi hadde slakteren fra Ungarn idag vi, han er temmelig gira på dissa fargebånda man får utdelt i ringen :lol: Det er ikke ofte jeg ser at grønt blir delt ut altså :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilde av denne :wub:

Nuuuudelig!

Noen her inne som er eier av denne vakre skapningen???

(Jeg sleit med kameraet pga lyset i hallen, og manglende skills :hmm: , derav dårlig bildekvalitet)

PA060537.jpg

Jeg er ganske sikker på at den søte der heter Alma til daglig. Hun tilhører ikke noen her inne. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilde av denne :wub:

Nuuuudelig!

Noen her inne som er eier av denne vakre skapningen???

(Jeg sleit med kameraet pga lyset i hallen, og manglende skills :hmm: , derav dårlig bildekvalitet)

PA060537.jpg

Det der er den valpen som gjorde det ganske bra i dag, er det ikke? Den var knakende søt!

Hurra for fine sonenhunder!

I morgen stiller vi for ... Jadranka *etternavn*. Noen som kjenner til vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stilte Ophelia igår med håpet om siste certet, og selvfølgelig endte hun opp som 2.BTK med Res. Cert! Så surt! Men veldig bra plassering allikevel :)

Dommer var Nils Molin som har dømt rasen siden 93, hvor hun fikk denne kritikken:

"Bra bygget tik, vakkert uttrykk. Bra neseparti, velformet brystkasse, bra vinkler og bevegelser".

Idag stilte vi ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jägers :heart: første junioutstilling i går,han fikk CERT,og ble 2BHK :bananas: :bananas: .

På'n igjen i dag.Beste hannhund :D ,et CERT til og tilslutt BIR :bananas: :bananas: :bananas::jump::banana: . Han ble ni måneder den 25.9,og jeg er i gledes sjokk :D !! :berner: :berner:

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...