Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 6 og 7. oktober


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Lille Nike ble BIR i dag på sin første utstilling. Ble litt satt ut, jeg da. Ikke plassert i gruppa. Er 4 mndr. i dag, så jeg er kjempefornøyd.

Traff forresten hyggelige soniser ringside.

DSC_0523.JPG

Sitter og skal bli fin før hun entrer ringen.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddard%206%20mnd%20Leto.JPG

Eddard Stark 6 mnd, BIR og 3BIG søndag.

Veldig fornøyd med kommentarene "Very good mover" og "Very promising!" Godt trav i Leto er ikke bare bare når man er en stor gutt, og utropstegn etter lovende skal man vel ikke kimse av akkurat :)

Best av alt er at han er så utrolig fin å jobbe med. Fint fokus og akkurat passe intensitet hele veien. Også er han så tilgjengelig og fin. *stolt mams*

Huh?! Hvorfor er bildet opp ned?? Noen magikere med editorrettigheter som kan snu det??

Endret av Rødhette&Ulven
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jägers :heart: første junioutstilling i går,han fikk CERT,og ble 2BHK :bananas: :bananas: .

På'n igjen i dag.Beste hannhund :D ,et CERT til og tilslutt BIR :bananas: :bananas: :bananas::jump::banana: . Han ble ni måneder den 25.9,og jeg er i gledes sjokk :D ! :berner: :berner:

Den lille fikk faktisk TO ck i dag han! Dommeren likte han så godt at han lurte på hvor jeg hadde funnet denne skjønnheten henn og mente at han fortjente to ck i juniorklassen :lol:

For en helg han har hatt :)

Stilte også Fredrik i dag, som vant championklassen og ble 2bhk bak fluffen :) Fiiine halvbrødrene det!

Gratulerer masse til alle andre som er fornøyde med helgen!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Nike ble BIR i dag på sin første utstilling. Ble litt satt ut, jeg da. Ikke plassert i gruppa. Er 4 mndr. i dag, så jeg er kjempefornøyd.

Traff forresten hyggelige soniser ringside.

DSC_0523.JPG

Sitter og skal bli fin før hun entrer ringen.

Hun var helt nydelig den lille frøkna :heart: .Gratulerer så mye!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som er eier av denne vakre skapningen???

Det der er den valpen som gjorde det ganske bra i dag, er det ikke? Den var knakende søt!

Hurra for fine sonenhunder!

Ikke sonenhund, men hun blei BIR på lørdag og BIM på søndag. :) En av de få ekte sesamene der ute, hun er nydelig! :wub:

Gratulerer til alle med flotte resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Nike ble BIR i dag på sin første utstilling. Ble litt satt ut, jeg da. Ikke plassert i gruppa. Er 4 mndr. i dag, så jeg er kjempefornøyd.

Traff forresten hyggelige soniser ringside.

DSC_0523.JPG

Sitter og skal bli fin før hun entrer ringen.

Dette, folkens, det er helt alvorlig noe av det mest sjarmerende på fire bein på denne kloden. Jeg presterte å komme mellom hund og eier, så boffsen ble stående fast et lite sekund, klint inntil beina mine, og da la hun seg like så godt bare ned. Rett ut, som et teppe! Herregud som jeg smeltet! Også der en vakker utside, på en så herlig sjel. Jeg er solgt. :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig hyggelig dag i dag. Lille Messi debuterte (søs til MollyC's Nike) - og fikk deng av søsteren.. Helt greit, Nike var aldeles nydelig i ringen og beveget seg best av alle!

Etter å ha slitt noen år med faren deres på utstillinger (han liker det virkelig IKKE) var det strålende å se 5 fra kullet "hans" der (3 ble stilt) - alle var glade, herlige og trygge i hallen. Messi logret så hun gikk nærmest sidelengs rundt i ringen - og det varmer hjertet, da!

Bostonen Moxy ble slått av en pen unghundtispe om cert'et, så hun ble 2. beste tispe med res. cert. Høyløpsk og ganske "deilig" som hun var...

Hamar neste - for Leto-maraton to helger på rad...

Grattis til alle flinke og vakre sonishunder!

Susanne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig hjemme etter det som føles ut som en evighet på østlandet, hehe.

Det har gått i ett siden vi reiste torsdags morgen med walking with dinosaurs, fotball kamp og ikke minst utstillinger.

Fineste Santosen fikk Exl, 1JKK, CK, 1BHK, Cert (Sitt 5. og bare 13mnd gammel :P ) og ble til slutt BIM idag. :D

Vi har vel ikke lov å klage på det, hehe. :D

Koster på oss ett bilde av herremannen, hehe.

488000_10151055876567352_1906918190_n.jpg

Søteste Santosen det tenker jeg. :D

Sasha gikk det ikke fullt så strålende med idag.

Fikk Exl og 2.plass i åpen klasse.

Men sier oss nå fornøyd lell.

374148_10151055879057352_667958132_n.jpg

Var lettere å stille hun idag enn igår hvertfall :D Igår var hun jo over the moon lykkelig :P

Og ikke minst eget oppdrett som stilte idag.

299339_10151055876642352_470083371_n.jpg

Lille Gizmo ble BIR valp :bananas: :bananas: :bananas:

Ingen plassering i gruppen, men hva gjør vel det. :bananas: :bananas:

A- kullet har fått sin første BIR valp. hehe :D

Kjempestolt oppdretter og ikke minst valpekjøper :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...