Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du like flink til å oppdatere hjemmesiden i disse facebook tider?


tm100021
 Share

Recommended Posts

Ja, det er ikke like mange respons på hjemmesiden- Spesielt ikke like effektiv respons men fortsatt ser jeg hvor viktig det er å holde hjemmesiden oppdatert spesielt med tanke på utlandet, valpekjøpere osv... Det er lettere å søke seg frem til en hjemmeside og få info lett derfra enn å leite rundt på fb :)

Syntes det er flott at du har en god og oppdatert hjemmeside. Veldig interessant når man driver og kikker på hund, og jeg har deg tilogmed på FB, men første valget falt på å sjekke ut hjemmeside.

På en av oppdretterne jeg har kikket på, har interessen dabbet fort av, da hjemmesiden sjelden oppdateres (det gjelder forøvrig også email kontakt).

Nå driver ikke jeg oppdrett eller lignende, men jeg oppdaterer nettsiden min og bloggen oftere enn FB og mye mer detaljert. Men jeg bruker FB mye til å "reklamere" at bloggen er oppdatert for de som ikke ønsker å klikke seg inn der hver dag for å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg synder stort på det med å oppdatere hjemmesiden. Jeg prøver å blogge et par ganger i uken, men ellers er det mest på facebook det blir lagt ut bilder.

Nå har jeg ikke oppdrett så de eneste som irriterer seg over det er vel mine foreldre og venner som ikke har facebook :lol:

Men det er litt frustrerende at mange oppdrettere ikke oppdaterer hjemmesidene sine, for når jeg leter etter interessante oppdrettere og kikker på valpeplaner så får jeg litt fnatt av å se at hjemmesiden ble oppdatert for fire-fem år siden :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg 10 venner på FB elns. Gidder ikke ha FB for venner, men for å poste på div firmasider, som f.eks ISP sin. Samt følge med grupper på FB som f.eks mynde gruppa. Dama har mange venner selv om det ikke er lenge siden hun registrerte seg. Men ser at hennes nyhets-meldinger blir så uoversiktlig når det er så mange som poster - ingen oversikt egentlig.

Har heller hjemmeside selv og det er endel besøk utifra logg, men få(ingen) som kommenterer eller legger igjen i gjesteboka. Men det viste jeg før jeg ordnet siden. Jeg er selv dårlig til å poste til andre dessverre. Det bør/må være en artikkel som er god(verdt å skryte av), du lurer på noe, feil i, eller en eller annen grunn liksom, før jeg poster.

Kan ikke vente at andre liker det samme som jeg har på siden, eller at det er av interesse. Men det blir nå en liten oppslags-plass for oss selv iallefall. Der vi kan mimre og se på ting vi har gjort osv ... samt små ting man har notert av nytteverdi og som man kan friske opp husken på. Syns FB blir for rotete og med begrensinger på slikt - samt de kan jo endre rettigheter og løsninger som det passer seg.

Men har vært flink og postet idag (natt) jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...