ToneS Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Har jo helt glemt det! Men stemte igjen i dag 1 Siter
SiriEveline Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Stemt idag! Og meldt meg inn i gruppen så det ikke glemmes! Det er jo sjans sant! 1 Siter
Irenen Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2012 Stemt idag! Og meldt meg inn i gruppen så det ikke glemmes! Det er jo sjans sant! Takk Jeg har planer om å slå han på målstreken hehe Siter
Xantos Skrevet 4. November 2012 Rapporter Skrevet 4. November 2012 Stemt! Så nå er det bare å henge ekstra godt med - er jo ikke altfor lenge til fristen er ute! 1 Siter
Irenen Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 Kjære sonen! Vær så snill og stem på Taxi Nå er det to uker igjen av konkurransen bare, og jeg ligger fortsatt på andre.. Siter
Malinka Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Det er så irriterende at stemmingen går per 24t og ikke per dato. Jeg husker da ikke alltid hva klokken var sist gang jeg var innom og stemte og da er det ikke sikkert jeg husker å gå inn senere på dagen. :bug: Men stemmer så ofte jeg husker! Lykke til Siter
ToneS Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 ^ Helt enig, jeg har flere ganger gått inn uten at mine 24 timer var ute også glemmer jeg det senere på dagen.. Stemt nå! Siter
SiriEveline Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Fader altså... det er vanskelig å ta innpå lederen! *krysser fingre for harde livet* Siter
Irenen Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2012 Det er så irriterende at stemmingen går per 24t og ikke per dato. Jeg husker da ikke alltid hva klokken var sist gang jeg var innom og stemte og da er det ikke sikkert jeg husker å gå inn senere på dagen. :bug: Men stemmer så ofte jeg husker! Lykke til Ja veit, superirriterende.. Men takk ^ Helt enig, jeg har flere ganger gått inn uten at mine 24 timer var ute også glemmer jeg det senere på dagen.. Stemt nå! Takk for stemmen! Fader altså... det er vanskelig å ta innpå lederen! *krysser fingre for harde livet* Ja.. Slår han jo ikke Men tusen takk for stemmene forde! 9 dager igjen nå. 1 Siter
Irenen Skrevet 20. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2012 Konkurransen er avsluttet, og det ble dessverre "bare" en andreplass selv om jeg tilslutt hadde over 4500 stemmer. Fikk en trøstepremie da, så får i det minste gratisbilletter til DOGS4All Tusen takk til alle dere som stemte på Taxi 7 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.