Gå til innhold
Hundesonen.no

Black sea winner juli 2013


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Noen som kunne tenkt seg dit?

Jeg leker litt med tanken på å ta sommerens sydentur dit, og få med meg utstillingene i samme slengen :)

Utstillingen er i Bulgaria, på ett og samme sted. Det er allikevel 8 land som arrangerer utstillingene de ulike dagene. I fjor var det 18 utstillinger fordelt på 8 land og 10 dager, altså er det noen dager to utstillinger. Det er også Cruftskvalifisering ene dagen. Utstillingene starter klokken 16:00 eller 20:00 slik at man kan bruke formiddagen på å sole seg ;)

Reglene for championat i disse landene er:

For å bli utstillingschampion i Bulgaria må hunden få 2 cert. For å bli Grand Champion i Bulgaria må hunden ha 3 cert.

For å bli champion i Kypros, Azerbaijan, Ukrania, Tyrkia, Filippinene, Moldova og Georgia må hunden ha to cert.

I fjor var utstillingene fordelt slik:

3 for Bulgaria

2 for Kypros

2 for Azerbaijan

2 for Ukraina

2 for Tyrkia

2 for Filippinene

2 for Moldova

2 for Georgia

Og siste dagen er det "Super best in show" (vet ikke om denne er uoff. eller regnes som en internasjonal Bulgarisk utstilling)

10 mil unna arrangeres også fire dagers utstilling i Romania i dagene før utstillingene i Bulgaria, for de som vil dra den enda lengre :P

Har ikke funnet datoen for neste års utstilling enda, men det pleier å arrangeres i juli.

Black Sea Winner sin hjemmeside: (enn noe harry) http://www.bs-winner...lish/index1.htm

Hotellinfo: http://blackseawinne...k.org/en/hotels

Hotellet ligger like ved utstillingsområdet

124031850235175.jpg

553344_368197543223419_1535419461_n.jpg

540027_369301799779660_157599812_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten det er mulig å få juniorchampiontittel i noen av landene også?

Pim er heldigvis veeeldig glad i varme, hehe. Men reisen med påmeldingsavgifter ++ er veeldig dyr, så jeg må vurdere om jeg skal bruke feriepengene på dette eller ta med kjæresten på en noe mer "menneskevennlig" ferie :lol:

Priser:

45 euro for CACIB-shows (i 2012 var det tre stk)

35 euro for CERT-shows (i 2012 var det fjorten stk)

Jeg har også hørt og fortstått det slik at det koster 40 euro for championtittelen. Dette fordi man må kjøpe diplom på stedet som bekreftelse på championatet.

I fjor fikk man 5 euro avslag per påmelding dersom man bruker Black Sea sin hjemmeside til å bestille hotell. Usikker på om det også gjelder i år.

Priser for hotellet er 134 BGN per natt for single room og 208 BGN per natt for double room, om man bestiller for mer enn 7 netter. Dette tilsvarer ca 510 NOK og 790 NOK per natt. I tillegg kommer depositum for å ha hund på rommet.

I fjor fikk man 20% avslag på hotellprisen om man bestilte og betalte før slutten av februar.

Flybilletter til Varnakysten ligger nå på rundt 4500,- http://www.finn.no/f...51349428054714y

Men flytidene er litt dumme, med langt ventetid på flyplassen. I tillegg kommer jo pris for hund på flyet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...