Gjest Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Jeg har kjøpt H7 på Magasinet nettbutikk til sånn ca kr 350,-. Jeg prøvde den for første gang i går kveld og det var stupmørkt og jeg har aldri hatt på hodelykt noen gang før. Fy fader, den lyste jo opp halve verden, jo. Jeg ble skikkelig imponert og ble fornøyd med kjøpet mitt! Men som nevnt, jeg har ingenting å sammenligne med. Jeg tror vedkommende har omtrent likt sammenligningsgrunnlag som deg, så da blir det den! Takk for hjelp! Og skal handles fra magasinet i stedet for XXL, så sparer jeg en 50-lapp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Jeg skal gå til innkjøp av H14 gitt! 555 kr på magasinet er den verdt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Jeg skal gå til innkjøp av H14 gitt! 555 kr på magasinet er den verdt! Å, ikke dyrere? Nå ble det plutselig vanskelig igjen. For det er liksom 55 kr over budsjettet mitt bare. Vanskelige valg! Kan ikke noen andre bestemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Jeg gikk fra lykt til 30 kr fra Clas Ohlson til H7, så jeg er happy jeg, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Å, ikke dyrere? Nå ble det plutselig vanskelig igjen. For det er liksom 55 kr over budsjettet mitt bare. Vanskelige valg! Kan ikke noen andre bestemme? Den kosta 599 for ei uke, så du kan vente å se om den synker yteligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Da har jeg nettop bestillt meg ny hodelykt fra ebay: Fenix hp11. Samboer som tipsa meg om at det visstnok er en veldig bra lykt, men ikke så lett å få tak i her i Norge. Gleder meg fælt til å prøve den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Å, ikke dyrere? Nå ble det plutselig vanskelig igjen. For det er liksom 55 kr over budsjettet mitt bare. Vanskelige valg! Kan ikke noen andre bestemme? :P/> Kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Kjøp! Ok! Stoler på deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Husk på at det er prisgaranti hos XXL da. Så lenge man kan bevise prisen hos den andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Men godtar XXL det når det er på tilbud også? I såfall ble jo alt tusen ganger lettere for magasinet er jo alltid billigst, og de har alltid samme prisen på nettet som i butikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Men godtar XXL det når det er på tilbud også? I såfall ble jo alt tusen ganger lettere for magasinet er jo alltid billigst, og de har alltid samme prisen på nettet som i butikk! Det er jo bare å prøve, de garanterer jo at de er billigst. Ta printscreen og sørg for at dato kommer opp og send dem en mail? Det forutsetter jo at det er enklere for en selv å kjøpe på XXL, det er det for meg ihvertfall. Men jeg klager ikke når jeg kun betalte 460kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 H14 ligger til samme pris som hos magasinet nå, 555,- http://www.xxl.no/villmarksliv/lykter-lamper/hodelykt-led-lenser-h14-1061601 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 H14 ligger til samme pris som hos magasinet nå, 555,- http://www.xxl.no/vi...ser-h14-1061601 Jøsses, sikkert noen som har sagt ifra! Det sto 599kr i butikken igår, mulig butikkene er litt senere med å oppdatere prisene på hylla da. Og ser på kvitteringen min nå at det står 579kr (minus 20%). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Så bra =D Altså, for min del er det like greit å dra på magasinet, de har et mye bedre utvalg av sko og klær der (og de har en sånn restlager bit innerst i butikken), og jeg syntes de har mye mer. Til tross for at magasinet butikken kan skremme vettet av de fleste =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Kanskje prisen bare gjelder i nettbutikken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Kanskje prisen bare gjelder i nettbutikken... Dette skriver XXL • Prisløftet gjelder også nettbutikk mot nettbutikk i Norge. Det betyr at vår nettbutikk skal være lavest på pris. Finner du beviser på det motsatte ønsker vi at du sier i fra her, så justerer vi prisen Det vil nok si at prisløfte gjelder butikk mot butikk, altså må man dokumentere at lykta koster 555kr i Magasinets butikk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jeg har sendt mail dit og hørt om prisen gjelder i butikk også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jeg har sendt mail dit og hørt om prisen gjelder i butikk også Hold oss oppdatert da! Kan jo hende det kan være en fin gave til søsters når jeg tenker etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Ja nå har jeg vært og kjøpt ny på XXL til prisen som stod på nettet.. Så da håper jeg denne ikke er fake da (Hei, Til kr 579, men henviser du til nettpris skal dette gå i orden.) Var svaret jeg fikk på mail... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Denne var ekte Det er ikke mye forskjell på den fake og den ekte. Det første er jo den gule trekantklistremerket, så er det bitte litt inne i selve linsa. Skal prøve og få tatt noen bilder etterpå å legge de ut. Vist noen er interessert så har jeg en helt ny og ubrukt som jeg kan selge. Denne er da "fake",men lyser like bra som orginalen... Hva kan jeg få for den tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Led Lenser H14 til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Da har jeg testet lykta og passer kjempefint til hobbybruk ja Mye bedre en minilykta jeg hadde fra før. Sitter godt og solid på hodet. Den lyser bra, jeg trenger ikke mer lys enn den har. Hundene syntes godt selvom de er løse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg fikk LedLenser H14 til jul. Jeg hadde ønsket meg ordentlig hodelykt, så jeg er veldig fornøyd i grunnen, men lurer bare på om jeg kanskje hadde klart meg med H7. Jeg skal bruke lykta til jordeturer (både på ski og til fots), turer i skogen og sikkert også sykkelturer etter hvert. Det er viktig for meg at lykta ikke blir for stor og tung å ha på hodet, for det skal ikke være noe stress å ha den på liksom. Samtidig vil jeg jo at den skal lyse sterkt nok og langt nok og bredt nok. Jeg forstod det slik at batterikassa kan taes av og puttes f.eks. i lomma. Er dette veldig tungvint, er ledningen lang nok, blir den hengende i veien? Lykta ligger fremdeles i esken sin, og jeg tenkte at jeg ikke skulle åpne den før jeg har prøvd lykta i en butikk, og gjerne også H7-en. Men det kunne være greit å få andre sine erfaringer enn så lenge, siden butikkene tross alt ikke åpner før om et par dager. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Har ikke prøvd og ha batteripakka i lomma. Men det er jo bare to plugger da, så det er vel ikke tungvint. Om ledningen er lang nok avhenger av hvilken lomme du skal ha den i da Den lyser både langt og bredt. Det velger du selv med justeringen på den. Men så lenge strikken strammer ordentlig så sitter den godt på hode. Jeg løper ikke med den men jeg syns ikke den er ubehagelig å ha på Etter å ha brukt den en stund ville jeg ikke byttet mot en H7 hvertfall.. Men det er meg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Det følger med to ledninger, en om du skal ha batteripakka på hodet og en om du skal ha den i en lomme. Syntes den var mer en lang nok til å ha i lomme på jakka. Ellers syntes jeg den satt godt på hode selvom den er endel større og tyngre enn H14. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts