Shlush Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Bare et kort spørmål Nkk's kontrakter? Hvor ligger de? Parringskontrakt? og slikt? Siter
Shlush Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Da fant jeg parringsbeviset Men jeg finner ikke avlskontrakten til NKK som jeg kunne tenkt meg å sett på :/ Vanskelig å finne frem (eller jeg er dårlig til å lete! Siter
Synnikken Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg finner ikke noe som heter avlskontrakt? eller har jeg gått glipp av noe? Siter
Shlush Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Jeg finner ikke noe som heter avlskontrakt? eller har jeg gått glipp av noe? Nei, finner ikke jeg heller Men har kladdet egen nå utifra diverse avlskontrakter jeg har funnet på nett. Siter
Snøfrost Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Tror ikke de har noen egen avlskontrakt nei. Hva er det du egentlig tenkte på med en slik kontrakt? "avl" kan jo være så mangt Siter
Shlush Skrevet 4. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Tror ikke de har noen egen avlskontrakt nei. Hva er det du egentlig tenkte på med en slik kontrakt? "avl" kan jo være så mangt Ehm, jeg tenker å bruke den? :angel: Jeg har som sagt nå kladdet en egen utifra kontrakter jeg fant på nettet. Det den inneholder er da avtaler rundt betaling til hannhundeier Siter
tulip Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Har du søkt på parringsavtale?? Siter
Snøfrost Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Ehm, jeg tenker å bruke den? :angel: Jeg har som sagt nå kladdet en egen utifra kontrakter jeg fant på nettet. Det den inneholder er da avtaler rundt betaling til hannhundeier Det var det jeg egentlig lurte på med spørsmålet mitt, hva den skulle innholde bare litt klumsete skrevet av meg. Men bra du har funnet ut av det Siter
Recommended Posts