HHC Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 HVA kjøper dere på ebay? Ut med alt, gjerne linker Jeg har fått dilla! For å nevne noe selv: cases (deksel/beskyttelse) til telefonen, treningstilbehør til telefonen (den til å ha på armen mens du løper), handler-klær, smykker, hundeting Siter
L.M. Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg har kjøpt en del studioutstyr på eBay Kjøpte en lommebok også, billigdrit som ble ødelagt før jeg fikk brukt den -.-* Men alt jeg har kjøpt til foto har funka fett Har kjøpt reflektorer, stativ, backdrop (bruker ikke, bare fulgte med stativet, jeg trodde den var en del av innpakkinga så den ble klipt i stykker når jeg reiv opp postpakka :angel: ), også skal jeg bestille telefondeksel og solblender derfra tenker jeg ^^ Siter
Bellare Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Har kjøpt ID-brikker på ebay. Dei er finare, meir solide og så mykje meir billeg enn dei vi får kjøpt her Siter
Ane Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 treningstilbehør til telefonen (den til å ha på armen mens du løper) Link? Jeg har handlet: Id tags med gravering Mye øyenskygge paletter ANdre sminke paletter Mye gelenegle produkt Negledesign produkt Neglelakker ++ Sko (Veldig fornøyd!) Siter
Shlush Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Kjøper alt for mye Halsbånd, leker, mobildeksel, tegnesaker, sele, kobbel, idtags og annet dilldall! Aaalt for myyye :D Siter
HHC Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Link? Jeg har handlet: Id tags med gravering Mye øyenskygge paletter ANdre sminke paletter Mye gelenegle produkt Negledesign produkt Neglelakker ++ Sko (Veldig fornøyd!) Søk modell + armband har funket bra for min del. 2-3 dollar stykket. Veldig fin "ved-siden-av" jule/bursdagspresang har jeg funnet ut 1 Siter
Ingidano Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Har kjøpt parfyme, diverse broderipakker/broderistasj, en del fiber til spinning. Bedre utvalg enn i Norge, og mye bedre pris. Siter
LilleZara Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Av en eller annen grunn kan jeg bare se de to siste kjøpene mine inne på Ebay Som er: (Bilde fra mitt soverom) http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Og (Bilde fra trappen opp til stuen) http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Denne er også kjøpt på Ebay. Dog-tag: Ellers er det litt t-skjorter til mannfolket. Og småting som lykter osv. Har masse liggende klar i handlevogna til den dagen jeg har penger 1 Siter
edlitam Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Åå jeg vil kjøpe sånn veggting til rommet mitt i Norge, må bare finne ut hvilken først. Ellers har jeg kjøpt en del sminke på auksjon, iphone tilbehør som ladere osv, a&f klær, og venter egentlig bare på mer penger på konto så jeg skal få kjøpt mer. Haha Siter
ToneS Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg ville at mobilen min skulle skille seg litt ut Fleece-pledd til hundene, lett å bytte ut, vaske. Skal antagelig være i buret til Milla, siden hun ødelegger de fleste underlagene jeg legger inn der... Også har jeg kjøpt disse til ei venninde av meg i julegave. Ikke den sorte, men de to andre. That's pretty much it. Oppdaget gleden av eBay for mindre enn en mnd siden og har ikke allverdens penger akkurat nå. Men har mye på watch list som jeg skal handle etter hvert! Siter
Gjest Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Handler ALTFOR mye på ebay, men det er så mye fint der! Denne f.eks, ball som lyser i mørket! Genialt. Ellers har jeg kjøpt et par bandana-halsbånd til Melvin Siter
Recommended Posts