ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Nitro til Djerve skal flytte til Toril 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 NOEN SA A!! Da er det sonenlovpålagt å si B! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Kanskje korthårslukisen Lady skal flytte til Djervekvinnen? Bare at hun og jeg ikke vet det enda;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 (endret) Kanskje korthårslukisen Lady skal flytte til Djervekvinnen? Bare at hun og jeg ikke vet det enda;-) Jeg trodde det var at Mocca skulle flytte hit jeg Red: Siden vi er inne på Saluki liksom Endret 2. Oktober 2012 av Stineogstaffene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Ah, Mocca, ja. Hm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hmmm tror da det siden det ble sagt på chatten... Tror ikke det er hemmelig, tror bare aldri det er sagt på sonen, så da er det kun vi som var på chatten som kan gjette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hottie skal til Nina fra Tøfflus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Nesten, men vi godkjenner det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Skal hun låne Mocca? Nei, nå veit jeg det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hvilken gr 8 hund rappa en bolle ut av hånda mi + tok med litt av hånda på sonentreff på Ekeberg i vår en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Det MÅ ha vært Tinka til ingvild? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Tinka til ingvild! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Det MÅ ha vært Tinka til ingvild? Æsj der var jeg ikke rask nok! Var tilogmed tilstede jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Det var ikke jeg, men jeg har kjent Tinka i noen år 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Det MÅ ha vært Tinka til ingvild? Ja, nå må du finne på noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hund fra gruppe 10, brakk beinet som valp etter et ublidt møte med en hest. Eieren bor nå i england og har hund fra gruppe 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hund fra gruppe 10, brakk beinet som valp etter et ublidt møte med en hest. Eieren bor nå i england og har hund fra gruppe 2. Siri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg tror du tenker rett, men det er feil hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg tror du tenker rett, men det er feil hund Det var nok før min tid nemlig, men tenker på IW ja. Men kjenner vel bare til Siri fra henne egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Mona Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Mona Riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Bortsett fra at boerboel ikke er godkjent av FCI og Marvel derfor ikke hører hjemme i noen gruppe. Hvilken hund har opphav til begrepet "Chomp!" og hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Bortsett fra at boerboel ikke er godkjent av FCI og Marvel derfor ikke hører hjemme i noen gruppe. Hvilken hund har opphav til begrepet "Chomp!" og hvorfor? Tõddel, duedreperen! red. får ikke til de prikkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Var det Charlie til Mari som kom til å ete en due? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Töddel til Mari som "smakte" litt på ei due Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts