Ia Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Hahahahaa... Noe sier meg at ostesmørbrød blir menyen da Kom jo ikke på at du var vegetarianer . Spiser du egg? Sopp? Ostesmørbrød høres supert ut! Spiser også både egg og sopp - hvor det hører til i ostesmørbrødmenyen er jeg svært spent på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. September 2012 Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Ostesmørbrød høres supert ut! Spiser også både egg og sopp - hvor det hører til i ostesmørbrødmenyen er jeg svært spent på Hahahahaha... høres kanskje bittelitt sært ut ja. Nei altså - jeg kom plutselig på at jeg kunne jo steke egg og ha på brødskiva, og servere med litt kantareller til? . Og da gikk egentlig osten ut da *ler*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 29. September 2012 Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Hadde jeg hatt mer penger kunne du fått børsta bikkja for pels for en tusenlapp! Så vinner jeg i lotto i helgen har du en jobb :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 29. September 2012 Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Om du trenger kæsj neste år, så kan du få lov til å komme hit og hjelpe oss med å vaske også! Men sonen, altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Haha, vaktmester Ia! Herlig! Lo ganske godt av innlegget til KarpeSkrotum også. Så bra at alt ordnet seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 For en herlig tråd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts