xxx12345 Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Er ute. Da er det bare å begynne planleggingen da Litt skuffet over at det ikke blir dobbelutstilling i Ålesund, men det har vel med kapasiteten og gjøre. Vi er jo "bare" på storcertjakt uansett.. http://web2.nkk.no/terminliste-utstilling/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Fått en ny utstilling i Bergen gøysi! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Woop woop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Så den for ikke så lenge siden, og har satt datoen for debut i juniorklassen og for å stille i klasse 1 lp. Da er det bare å vente på terminlista for blodsporprøver, sånn at jeg får synkronisert litt med planene for Decoy. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Ser ut som om det blir utstilling i mars, april og mai + september på oss da. Synd at dobermanklubben sin utstilling er samme dag som belgerspesialen, ellers kunne vi vel kanskje stilt der i juni. Får se om eg gidder å reise over fjellet til spesialen med en skranglete 17mnd gammel hannhund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Fått en ny utstilling i Bergen gøysi! Yeay! Endelig Og så DOBBEL Ser ut som om det blir utstilling i mars, april og mai + september på oss da. Synd at dobermanklubben sin utstilling er samme dag som belgerspesialen, ellers kunne vi vel kanskje stilt der i juni. Får se om eg gidder å reise over fjellet til spesialen med en skranglete 17mnd gammel hannhund Jeg syns du skal reise Om det er noen steder en skranglete 17 mnd gammel belgerhanne kan gjøre det godt, så er det på en spesial Og med tanke på at han ligner mamsen sin, så er det store sjanser for han der Hva vi reiser på neste år, kommer helt an på både valpekull og økonomi. Gigi skal mest sannsynlig ha valper en gang i februar/mars/april (hurra for "stabile" løpetider) og da reiser ikke vi noen steder. I den tiden, håper jeg har noe å stille på storspesialen, og om valpene er levert da (iallefall storparten) så kommer vi nok der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Jeg syns du skal reise Om det er noen steder en skranglete 17 mnd gammel belgerhanne kan gjøre det godt, så er det på en spesial Og med tanke på at han ligner mamsen sin, så er det store sjanser for han der Vi får se hva vi finner på Pleier ofte være litt stramt økonomisk på den tida av året. Og ikke minst se om han trives i utstillingsringen, teller jo det også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Da er Makea ung nok til å få være med i juniorklassen på lillestrøm da så blir det kanskje nkk trondheim i tillegg til drammen og bjerke + noen vanlige småutstillinger hvis vi får lyst (er jo så lite svenske utstillinger i nærheten av her vi bor i sverige). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Ja, hvor skal vi hen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 dette er farlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Urk... prøve å finne en saklig dato for å arrangere rallystevne som IKKE kolliderer med store utstillinger, eller LP- eller AG-arrangement på østlandet. Right. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Det blir mest sannsynlig like lite utstillinger på meg neste år som i år. rett nok så får jeg kanskje valp i løpet av våren, men den skal vel ikke først og fremst bli utstillingshund den heller. Kanskje man får med seg ett og annet valpeshow utover høsten og så får man heller håpe han blir født i tide så han er gammel nok til Lillestrøm ..... Men får kanskje plotte ut noen lydighetsstevner - til både bulldog og belger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Det blir mest sannsynlig like lite utstillinger på meg neste år som i år. rett nok så får jeg kanskje valp i løpet av våren, men den skal vel ikke først og fremst bli utstillingshund den heller. Kanskje man får med seg ett og annet valpeshow utover høsten og så får man heller håpe han blir født i tide så han er gammel nok til Lillestrøm .... Men får kanskje plotte ut noen lydighetsstevner - til både bulldog og belger. Valp? Hvilken rase? Godt å se at det er masse LP stevner her neste år også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Valp? Hvilken rase? Går det som jeg håper så blir det terv. Går det ikke som jeg håper så lurer jeg litt på blomstermalle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Går det som jeg håper så blir det terv. Går det ikke som jeg håper så lurer jeg litt på blomstermalle Avkom etter Noah? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Ja, hvor skal vi hen da? Du og jeg i campingvogna du skulle kjøpe? Sverige, Finland og Danmark kanskje? Tyskland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Du og jeg i campingvogna du skulle kjøpe? Sverige, Finland og Danmark kanskje? Tyskland? kjøpe campingvogn? nei, ærlig talt.. både mamma og bestemor har ei, som jeg skal låne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 18 hundeklubber gjennom nåløyet til å få ha retrieverrasene neste år - hm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Yeay! Endelig Og så DOBBEL Jeg syns du skal reise Om det er noen steder en skranglete 17 mnd gammel belgerhanne kan gjøre det godt, så er det på en spesial Og med tanke på at han ligner mamsen sin, så er det store sjanser for han der Hva vi reiser på neste år, kommer helt an på både valpekull og økonomi. Gigi skal mest sannsynlig ha valper en gang i februar/mars/april (hurra for "stabile" løpetider) og da reiser ikke vi noen steder. I den tiden, håper jeg har noe å stille på storspesialen, og om valpene er levert da (iallefall storparten) så kommer vi nok der. Vi får se hva vi finner på Pleier ofte være litt stramt økonomisk på den tida av året. Og ikke minst se om han trives i utstillingsringen, teller jo det også Krysser fingrene for at jeg ser dere begge der, jeg gleder meg virkelig til spesialen neste år Og knallkjekt med ny dobbel i Bergen ja, tror sannelig det er en dobbel jeg ikke har vært på før på østlandet som passer sommertid og *glede seg enda litt mer* dette er farlig Mhm.. Sluttet å telle da jeg hadde funnet over 20 jeg ville på, *prøver å begrense seg selv*. Får sette opp en liste etter hvert, men det er farlig gøy å planlegge hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Jeg dør etter å planlegge, og har planlagt for januar ihvertfall men etter det får vi se hvordan den nye ungen blir Om den er like grei som Soph blir det nok endel, er den ikke så blir hundene mine med andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Ganske mange LP stevner i trøndelag neste år - det liker vi! Kommer nok til å stille på en god del av de lokale stevnene. Tarik mangler storcertet sitt, så det må vi kanskje også prøve å få i havn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Noen som vet når listen over MH'er kommer for 2013? Eller, bruker å komme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Avkom etter Noah? Ja - selvsagt - får jeg ikke etter han så skal jeg faktisk ha belger igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Mhm.. Sluttet å telle da jeg hadde funnet over 20 jeg ville på, *prøver å begrense seg selv*. Får sette opp en liste etter hvert, men det er farlig gøy å planlegge hehe Hahahah, du kommer til å dø på deg den sesongen jeg skal ha kull på henne (om hun er frisk og sånn osv ... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Hahahah, du kommer til å dø på deg den sesongen jeg skal ha kull på henne (om hun er frisk og sånn osv ... ) Abstinenser ja, men da har jeg jo en god unnskyldning til å ta litt av før den tid *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts