Anette Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Doffen Imouto Anette og Issi Venter på tur.. Viktig å ha det gøy! heiagjengen May-Iren Marvin og Marianne Siter
Anette Skrevet 16. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2012 Dany Med forstyrrelser Doffen Kjekken 1 Siter
Anette Skrevet 16. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2012 Jeg trooor vi må jobbe litt med apport opptaket.... Fin dag selvom det var surt vær, avsluttet treningen med grilling og kos på terrassen til Sandra og Marianne 6 Siter
May-Iren Nordnes Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Der kom tråden, ja! Beklager at en del av bildene er uskarpe, jeg trenger virkelig nytt objektiv... Men en veldig flott dag, og vi hadde det gøy og lærte masse! Og kult å prøve hopp over hinder! 1 Siter
ka9n4ever Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Masse fine bilder! Kan jeg bare spørre hva LP er? Det så veldig kjekt ut! 1 Siter
May-Iren Nordnes Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Masse fine bilder! Kan jeg bare spørre hva LP er? Det så veldig kjekt ut! Det er konkurranselydighet Siter
Heidihj Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Det så veldig trivelig ut! Vi vil gjerne være med å trene med dere engang! Mayah skal jo bli lp-malamute 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 (endret) Masse fine bilder! Kan jeg bare spørre hva LP er? Det så veldig kjekt ut! Det står for lydighetsprogram, rett og slett. Tusen takk for kjempebra og hyggelig trening! Jeg trur ikke det er noen tvil om at sjøl om Imouto liksom er utstillingsstjerna, så er jaggu hun der Aiko bare så pen, flink og flott at jeg nesten dauer. Jeg kan nå ta min urhund ut av bilen uten bånd, ta henne med til treningsplassen, trene med henne løs, og deretter ta henne med tilbake i bilen, uten å ta på kobbel en eneste gang! (Og dette mens det blåste noe skikkelig!) Edit: Grunnen til at jeg nevner det med blåsten, er at det gjør at dufter vandrer raskere og distraherende inn i nesa på trollbolla, i tillegg til at den får ting til å røre på seg, som blader og greiner, og sånt må drepes. Endret 17. September 2012 av SandyEyeCandy 4 Siter
Recommended Posts