mokken Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Ebay ! De har i hundre og ørten farger, du kan regulere blinken til konstant og BILLIG Og hva søker vi på da? Edit; fant! Siter
Ane Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Refleksdekken med for fra Spar kjøp til 99 kroner på hunden her. Elsker det! Siter
SiriEveline Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Hööks kjøpte jeg min rosa i fjor om du titter litt lengre opp Da tror jeg det blir en sånn en, litt billigere enn Hurtta sin Siter
Bellare Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Refleksvest til både meg og bikkjene. Dekkena til udyra har eg laga sjølv av vest som har vert for liten og kjøpt billig, 2 dekken av 1 vest 6 Siter
Krilo Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Til deg eller hunden? Jeg har ihvertfall veeeeldig lyst på hurtta sin. Synd den er svindyr Til hunden syntes jeg storm-jakka er finest. Er vel et dekken, men funker jo fett som bare refleks! Så kan dere matche! Jeg har den rosa vesten men bruker den på sommeren som gidbot vest, og på trening.. Kjøpte den for 500,- av en her inne som solgte slike 1 Siter
Renate A Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Refleksvest til både meg og bikkjene. Dekkena til udyra har eg laga sjølv av vest som har vert for liten og kjøpt billig, 2 dekken av 1 vest Det dekkenet var kjempe fint, du er flink til å sy *ønske seg syegenskaper* 1 Siter
roxie88 Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Til deg eller hunden? Jeg har ihvertfall veeeeldig lyst på hurtta sin. Synd den er svindyr Til hunden syntes jeg storm-jakka er finest. Er vel et dekken, men funker jo fett som bare refleks! Så kan dere matche! Noen som vet om Hurtta er sluttet å produsere vestene sine i refleks? Kunne plutselig ikke finne der jeg har sett de før Siter
mnika Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Noen som vet om Hurtta er sluttet å produsere vestene sine i refleks? Kunne plutselig ikke finne der jeg har sett de før Dei ligge fortsatt i sortimentet iallefall, men er ikkje mange som selger dei.. Siter
Recommended Posts