Ane Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Sååå søt! Hva slags rase er det? Og hva skjer med Nora nå? Takler hun valper godt?hehe, jaa Takk! Vi får se hva som skjer Hun har ikke hatt noe særlig med valper å gjøre, utenom kullet vi hadde når hun var året. Det gikk greit. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 hehe, jaa Takk! Vi får se hva som skjer Hun har ikke hatt noe særlig med valper å gjøre, utenom kullet vi hadde når hun var året. Det gikk greit. Sent from my iPhone using Tapatalk Du fortjener ihvertfall et lite lykketroll! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Du fortjener ihvertfall et lite lykketroll! Ja, det synes jeg litt selv jeg fortjener! Hehe Men vi får se. Skal til Trondheim 20. desember å være hos dem i ca 5 timer før jeg tar fly hjem igjen, så skal få møte begge foreldre, noen kullinger osv. forhåpentligvis ser hun fin og grei ut Hva ser hun ut som synes du? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Awh Ved første øyekast tenkte jeg at det var en brun tricolor border collie, men det er vel AH? De kan være skikkelig like! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sombiejenta Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Må jo presentere valpen min her også! Hun er en skjønn puddel (registrert som dverg, blir trolig toy) på 12 uker. Knapt 1 kilo. Full av liv med mange rampestreker. Det skulle man ikke tro når man ser dette bildet. Ser jo ut som en engel der Psst, om noen kan tenke seg å treffe oss for sosialisering/lek, ta gjerne kontakt på pm! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Må jo presentere valpen min her også! Hun er en skjønn puddel (registrert som dverg, blir trolig toy) på 12 uker. Knapt 1 kilo. Full av liv med mange rampestreker. Det skulle man ikke tro når man ser dette bildet. Ser jo ut som en engel der Psst, om noen kan tenke seg å treffe oss for sosialisering/lek, ta gjerne kontakt på pm! Åååååå hellenussan MERE BILDER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Ja, det synes jeg litt selv jeg fortjener! Hehe Men vi får se. Skal til Trondheim 20. desember å være hos dem i ca 5 timer før jeg tar fly hjem igjen, så skal få møte begge foreldre, noen kullinger osv. forhåpentligvis ser hun fin og grei ut Hva ser hun ut som synes du? Sent from my iPhone using Tapatalk Første tanken var Aussie, men hun har litt mye hvitt og søsknet som stikker frem er mer brunaktig (ikke typisk Aussie). Så tenkte jeg BC, men igjen passer ikke søsknet. Så så jeg jeg at Aslan likte, er det Finsk lapphund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Er Alaska Husky så jeg på finn. Spennende med valp da, Ane! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Er Alaska Husky så jeg på finn. Spennende med valp da, Ane! Du må jo ikke ødelegge da! Awh Ved første øyekast tenkte jeg at det var en brun tricolor border collie, men det er vel AH? De kan være skikkelig like! Ja, ligner bc synes jeg og! AH ja Første tanken var Aussie, men hun har litt mye hvitt og søsknet som stikker frem er mer brunaktig (ikke typisk Aussie). Så tenkte jeg BC, men igjen passer ikke søsknet. Så så jeg jeg at Aslan likte, er det Finsk lapphund? Hehe, det er en AH Men ligner Aussie og BC gjør hun! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Nytt bilde av frøkena som kommer hit om 3,5 uker:-) hun er den som sitter fremst:-)) Så nydelig Gratulerer Hun her blir kanskje min 20. desember Sent from my iPhone using Tapatalk Så søt Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 *melder seg forsiktig inn x2* 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 4 dager igjen nå! Og i mellomtiden er det eksamen, depeche mode, gaveshopping og julebord så tida bør gå relativt fort. En del større nå enn på bildet, men søøt. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Godgutten min har blitt nesten 5 måneder alt.. Hvor blir det av tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 4 dager igjen nå! Og i mellomtiden er det eksamen, depeche mode, gaveshopping og julebord så tida bør gå relativt fort. En del større nå enn på bildet, men søøt. Rase? Springer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Må jo presentere valpen min her også! Hun er en skjønn puddel (registrert som dverg, blir trolig toy) på 12 uker. Knapt 1 kilo. Full av liv med mange rampestreker. Det skulle man ikke tro når man ser dette bildet. Ser jo ut som en engel der Psst, om noen kan tenke seg å treffe oss for sosialisering/lek, ta gjerne kontakt på pm! Hjæææælp!! Er det LOV å være så søøøøt? Jeg blir helt forelska her jeg sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Da er snart 2013 slutt og året endte med to valper, men på samme tid ingen. Twix, korthåren og Stella, langhåren. Men Simi drøyet løpetid så ingen valp her hjemme, men enda mer å glede seg over i 2014 i det minste 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Finnhættas Pelle P er i hus: Hilser på nevøen Tetris: 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Rase? Springer? Kleiner Munsterlender Han kom hjem til oss i går, og har vært super å ha med å gjøre så langt. Hadde glemt hvor mye valper må på do Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Kleiner Munsterlender Han kom hjem til oss i går, og har vært super å ha med å gjøre så langt. Hadde glemt hvor mye valper må på do Var det jeg håpte! Dere får kose dere masse sammen tiltross for endel tissing Hvem er far og mor til den lille søte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Søndag nærmer seg med stormskritt:-D Har ikke hatt valp på mange år, så jeg stresser litt med hva jeg trenger? Er ganske sikker på jeg har alt som trengs(og en haug mer):-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Bare tre dager igjen! Begynner å kjenne litt stress for å få henne med meg i kabinen. Noen hente søsteren forrige torsdag, og hun var for stor for flybaggen. Satt med hodet utav toppen. Hmm. Er de veldig strenge på slikt? Og mormor skal løpe lange Finnmarksløpet i mars med Dan Ditlefsen. Det skal bli kjekt å følge med på Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Bare tre dager igjen! Begynner å kjenne litt stress for å få henne med meg i kabinen. Noen hente søsteren forrige torsdag, og hun var for stor for flybaggen. Satt med hodet utav toppen. Hmm. Er de veldig strenge på slikt? Og mormor skal løpe lange Finnmarksløpet i mars med Dan Ditlefsen. Det skal bli kjekt å følge med på Sent from my iPhone using Tapatalk De sjekket ikke valpens størrelse kontra flybaggen når jeg hentet Harly og Lykke. Satt baggen på gulvet og valpen på skranken når jeg sjekket inn Flybaggen jeg lånte var nok i største laget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 De sjekket ikke valpens størrelse kontra flybaggen når jeg hentet Harly og Lykke. Satt baggen på gulvet og valpen på skranken når jeg sjekket inn Flybaggen jeg lånte var nok i største laget Jeg skal ikke sjekke inn noe bagasje, så hvor er det de eventuelt vil se på valpen og baggen da? Går sikkert bra, men litt stressa Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Jeg skal ikke sjekke inn noe bagasje, så hvor er det de eventuelt vil se på valpen og baggen da? Går sikkert bra, men litt stressa Sent from my iPhone using Tapatalk Sikkerhets kontrollen, innsjekk, og skranken når du går ombord. Amiga var for stor. Fikk sitte med hodet opp men jeg stappet hun nedi så alt bulet under landing og take off. Imellom fikk hun sitte med hodet opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2013 Jeg skal ikke sjekke inn noe bagasje, så hvor er det de eventuelt vil se på valpen og baggen da? Går sikkert bra, men litt stressa Sent from my iPhone using Tapatalk Sjekket inn for å betale for valpen sin reise, hadde heller ikke bagasje. Opplevde ikke at de sjekket bag på hverken sikkerhetskontroll eller ombordstiging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts