Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor kjøpe fine jobbklær?


turbogutten
 Share

Recommended Posts

Jeg jobber i ett stort selskap men har til nå kun jobbet på kontor hvor kontakten med kundene i hovedsak har vært over mail/tlf og derfor har ikke klær vært ett tema, jeg trenger ikke å tenkte pent da kan du si. Men jeg har nå fått muligheten til å jobbe utad, noe som også innebærer at jeg vil jobbe mye mer knyttet til kundene og ikke minst ledelsen.

Jeg tenker da at jeg har lyst til å fornye garderoben litt, jeg ønsker ikke å være stivpyntet men ønsker allikevel en fin, feminin og ikke minst litt profesjonell stil som gjerne lar meg se litt eldre ut enn det jeg er da faktum er at jeg har mye ansvar og trenger at folk tar meg seriøst.

Trenger også tips til sko! Jeg lever i converse og har vel litt problemer med noe annet.

Etterhvert er jeg iallefall avhengig av noen varme feminine vintersko.

Så tenkte kanskje noen her inne hadde tips om gode butikker/nettsider jeg kunne sjekket ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara har en kolleksjon som heter "office", hvor du garantert kommer til å finne noe, samt at de har mye annet som er penere enn helt "casual", men ikke stivpyntet!

En kombo av office og vanlige penere klær passet meg perfekt når jeg jobbet med kunder, jeg bor somregel i denim og joggesko:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sendt bestilling til La Redoute (hovedsaklig jakker) og asos.com (bluser). Bukser fant jeg på Vivekes (ikke nettbutikk, jeg er avhengig av å prøve buksene på) og på H&M, det samme med noen ålreite draktskjørt. Jeg elsker sko, og har bestemt meg for å få skeie ut med lekre høyhælte sko på kontoret ( YAY!), men det finnes også en mengde fine "lavsko" på brandos.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.lillevinkelsko.no/ har mange pene sko av kvalitetsmerker. De har flere utsalg i Oslo, og et i Bergen, men det utsalget her i Bergen har i hvert fall ganske dårlig utvalg ift nettbutikken. http://www.oasis-stores.com/ er en av mine abolutt favoritt klesbutikker når jeg skal kjøpe noe som er litt penere enn dongeribukse og genser. Litt pricey, men god kvalitet. Oasis har butikker i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Tromsø, Ålesund og Arendal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M hadde masse fine dressjakker i mange farger til 199-399,- når jeg var innom i går i allefall.

Er du mest comfy i bukser, sats på bukser med litt penere snitt enn dine vanlige, liker du skjørt er et enkelt skjørt med en pen topp/skjorte helt supert, eventuelt med en blazer utenpå. Alternativt en enkel kjole (sjekk businiessavdelingen til h&m) med en blazer utenpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...