Maren Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Strikk to masker som om du strikker 1 maske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Altså du stikker pinnen inn i to masker og strikker dem, ikke bare en. Første utfordring med sokken. Hva er settpinne? Må jeg strikke på rette pinner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Altså du stikker pinnen inn i to masker og strikker dem, ikke bare en. Første utfordring med sokken. Hva er settpinne? Må jeg strikke på rette pinner? settepinner/strømpe pinner=5 korte rette pinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Bare å gi opp da, jeg har bare to jaja. Får bli en lue til istedet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Må nesten vise fram ett lite prøve prosjekt jeg har på gang. "Ballebukse" eller ballevarmer for frosne hannhund deler Må finne en hannhund i Choco str som kan prøve den ut, og regner med det må noen justeringer til, men går det gæli så tror jeg Choco kommer til å bli glad for å få den selv. Varmer hengepuppene godt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Bare å gi opp da, jeg har bare to jaja. Får bli en lue til istedet! Har ikke en liten rundpinne da? Eller en stor en, også kan du søke opp magic loop, og strikke begge to i slengen Eller to pinner og rundpinnen(e) Jeg strikker med mye rart jeg, bare man får delt arbeide så man klarer å komme seg rundt spiller det ingen rolle hva man strikker med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Jeg har lyst på at strikke en lue, når jeg er færdig med kosekaninerne... Men skal jeg strikke denne: eller denne eller denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Den øverste var kul! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Enig med Frida! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Stemmer også for den øverste! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Den øverste! Den var skikkelig stilig. Ligger det oppskrift på nettet noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Den øverste! Den var skikkelig stilig. Ligger det oppskrift på nettet noe sted? Ja, den er lige her http://www.ravelry.com/patterns/library/wurm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jeg har sydd samtlige julegaver til tantebarna i år spent på om de faller i smak altså Bilder? Er imponert over de som klarer å sy pent. Ikke min sterke side, selv om jeg mistenker symaskinen for å ha halve skylden Osloanorakk i str 6 mnder Vest str 3 år iPad etui Forklekjole str 2-3 år 3 vester i 4 og 6 år Fleecekjole i str 7 år (snuppis her er snart 3 år ) Så har jeg sydd litt på bestilling til andre som sikkert skal bli julegaver 4 og 6 år Og str 3 år 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Mye fint der! Jeg må love meg selv å ikke begynne med mer ting nå, hekling og strikking holder og jeg har uansett bare så vidt råd til det. Sitter på flyplassen nå og gleder meg til å strikke på flyet. Aldri mer kjedelig reising tjohei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Må nesten vise fram ett lite prøve prosjekt jeg har på gang. "Ballebukse" eller ballevarmer for frosne hannhund deler Må finne en hannhund i Choco str som kan prøve den ut, og regner med det må noen justeringer til, men går det gæli så tror jeg Choco kommer til å bli glad for å få den selv. Varmer hengepuppene godt Oj denne var smart! Sånn har jeg og lyst på å lage! Hvordan har du laget denne? begynt med bena? Og hvordan går det med bajsinga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Sånn til å aldri ha strikket før, så er jeg ganske stolt På det øverste mønsteret bomma jeg bigtime, men valgte å drite i det fordi det blir øverst på lua og vil nesten ikke syns Nå skal jeg prøve meg på votter, jeg tror jeg har forstått tommelen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Hvor lang tid bruker du ish på noe slikt? Nydelige Bruker en ukes tid på disse. Her er siste ferdige prosjekt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Noen som har strikket mønster (samme hvilket) som gidder å legge inn bilde av prosjektet på vranga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Russesokk på rett og vrangsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Hvordan får du det så pent?:0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Bra jobba med lua! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Hvordan får du det så pent?:0 Det bare blir sånn Har strikket i mange år så kanskje det har noe å si. Ellers så syns jeg jo rettsiden er penere da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Russesokk på rett og vrangsiden. Rett og vrang.JPG Sånn Wow, din ble mye finere enn min på vrangsiden, din ser jo ut som et mønster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 *Klippe bilder av nydelige ting* Wow! Virkelig fine ting Mye fint der! Jeg må love meg selv å ikke begynne med mer ting nå, hekling og strikking holder og jeg har uansett bare så vidt råd til det. Sitter på flyplassen nå og gleder meg til å strikke på flyet. Aldri mer kjedelig reising tjohei! Nei man får reisetiden til å fly avgårde (om man ikke blir reisesyk av det) Oj denne var smart! Sånn har jeg og lyst på å lage! Hvordan har du laget denne? begynt med bena? Og hvordan går det med bajsinga da? Startet med bena ja Det er åpning til det, bare halen til Choco som skjuler den Er spent på hvordan gutta trives i den, siden jeg bare har prøvd den på tisper, men jeg håper det skal gå bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Wow, din ble mye finere enn min på vrangsiden, din ser jo ut som et mønster Man må hele tiden passe på at man strikker med trådene i samme rekkefølge ellers så kan det bli annerledes på retten også, spesielt hvis man strikker lus. Jeg har tråden for bunnfargen på venstre pekefinger og den andre tråden tar jeg bare med når jeg strikker med to farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts