Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Jeg har veldig tro på dette med fotsoneterapi, event. kombinert med akupunktur jeg altså...

Jeg har heller ikke råd til å sponse en hel time til deg, men jeg kan bidra litt? Kanskje andre kan også? Også kan jeg ringe og snakke med henne (jeg kjenner henne litt) om hun har mulighet i dag og om man kunne få en OK pris? Om du vil da :hug:

Om Marie vil så hjelper jeg til :aww:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Takk for klemmer osv! :cry::flowers::hug:

Jeg har veldig tro på dette med fotsoneterapi, event. kombinert med akupunktur jeg altså...
Jeg har heller ikke råd til å sponse en hel time til deg, men jeg kan bidra litt? Kanskje andre kan også? Også kan jeg ringe og snakke med henne (jeg kjenner henne litt) om hun har mulighet i dag og om man kunne få en OK pris? Om du vil da :hug:


Kanskje du kan ringe å høre om hun har mulighet idag og pris?
Vi skal klare å betale det selv altså, snillinger. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken og at dere vil betyr utrolig mye :hug:

Men vi har penger altså, ville bare være litt forsiktige. Men etter en sånn beskjed vi fikk idag føles det jo kanskje enda viktigere å prioritere å prøve alle muligheter!

:heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har time i dag kl 1345!
Hun vil da sette nåler (akupunktur) og ikke fotsoneterapi. Dette koster 420 kr.
Hun sier at det jo er litt sent, men at det absolutt er mulig akupunktur kan få ting til å skje i løpet av helgen, selvom hun selvsagt ikke kan love noe.
Når du er overtid setter hun "alle kluter inn" for å få ting til å modnes / skje (før termin er de mer "forsiktige")
Og selvom jeg skjønner du gjerne vil klare det selv Marie er vi mange som gjerne vil bidra litt. Se på det som sonens lille gave-bidrag til deg og barnet!
(Du må muligens legge ut selv men :innocent: )

Skal jeg ringe og bestille?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har time i dag kl 1345!

Hun vil da sette nåler (akupunktur) og ikke fotsoneterapi. Dette koster 420 kr.

Hun sier at det jo er litt sent, men at det absolutt er mulig akupunktur kan få ting til å skje i løpet av helgen, selvom hun selvsagt ikke kan love noe.

Når du er overtid setter hun "alle kluter inn" for å få ting til å modnes / skje (før termin er de mer "forsiktige")

Og selvom jeg skjønner du gjerne vil klare det selv Marie er vi mange som gjerne vil bidra litt. Se på det som sonens lille gave-bidrag til deg og barnet!

(Du må muligens legge ut selv men :innocent: )

Skal jeg ringe og bestille?

Jaaa :D :D :heart::heart:

Jeg vil også hjelpe til! :)

Og husk hva min fantastiske jordmor sa, sex med tre sæddeponeringer tilsvarer en modningspille. Just saying :D

:D

Edit: Nå måtte jeg bare svare fort fordi jeg syntes det hørtes så bra ut. Får komme med et mer fornuftig svar når jeg har samlet meg litt.

Elsker dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg kan hjelpe til! :) Har du Paypal?

Og kjære, kjære, Marie! Huff, så tungt det må være for deg nå, og jeg blir så frustrert på dine vegne! Hvorfor ønsker de å sette deg igang på mandag? Jeg forstår ikke når både du og barn har det helt supert (ja, kanskje ikke du rent psykisk da, på overtid og alt det fører med seg). Man kan jo fint vente uten at det utgjør noen fare, så lenge barnet blir fulgt opp nøye, og det synes jeg man skal åpne for når mors ønsker er såpass sterke som dine. De skal ta hensyn til mor og hennes ønsker, de skal faktisk strekke seg for deg så lenge barnet har det bra.

Får du til å ta fram stengestemmen din? Kreve som et minimum at Øivind får være sammen med deg, forklar at du blir redd og at du føler at fødeplanen din blir tatt fra deg og du føler deg litt maktesløs? Om det betyr at du må ha enerom, vel så skal du ha enerom.

Det sagt. Jeg hadde også fått time for igangsettelse, og selv om jeg ikke hadde så spesifikke planer som deg (ikke ABC), så var det siste jeg ville å bli igangsatt. Som du sier så øker det sjanser for komplikasjoner, og det er det siste man vil.

Jeg hadde time klokka 11 og vannet gikk i femtiden samme morgen. In the nick of time, så det går det også. Så ikke gi opp håpet. Modning, symptomer, slimpropper, murringer, som vi vet har det lite å si for når man føder. Man kan ha tonnevis og ikke føde på lang tid, slik det var med soelvd, eller man kan ha ingen indikasjoner whatever, og bam! så er det i gang.

Jeg føler sånn med deg! :console:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da veit vi hva Marie skal i dag, først skal hun få akupunktur, så skal hun hjem til "fredagskos", og hun skal kose seg minst 3 ganger! :D Blir moro for Øyvind og det :lol:

Om det er noen trøst, så ble mamma satt i gang når hun skulle ha meg, forresten. Legen mente hun hadde gått over, hun mente hun hadde en uke igjen, legen fikk det siste ordet. Jeg kom ut av meg selv (altså, uten sugekopp, tang eller keisersnitt) og er sånn forholdsvis normal i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, glemte å si! Jeg hadde sex kvelden før fødselen startet. :)

Og la oss nå få lov til å hjelpe til. Så kan vi i etterkant si at dette er en ekte sonenbaby, og føle oss stolte for å ha hatt en øøøøørliten finger med i spillet. :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har time i dag kl 1345!

Hun vil da sette nåler (akupunktur) og ikke fotsoneterapi. Dette koster 420 kr.

Hun sier at det jo er litt sent, men at det absolutt er mulig akupunktur kan få ting til å skje i løpet av helgen, selvom hun selvsagt ikke kan love noe.

Når du er overtid setter hun "alle kluter inn" for å få ting til å modnes / skje (før termin er de mer "forsiktige")

Og selvom jeg skjønner du gjerne vil klare det selv Marie er vi mange som gjerne vil bidra litt. Se på det som sonens lille gave-bidrag til deg og barnet!

(Du må muligens legge ut selv men :innocent: )

Skal jeg ringe og bestille?

Jeg og vil være med - kan ikke bidra med mye men når vi er så mange så blir det vel ikke så mange kronene på hver uansett?

:wub::cry: (oh my - hormoner har slått inn - sippegurialarm!)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er timen bestillt! Hun skal "ta godt imot deg når du kommer" :heart:
(Det er inngang like ved apoteket, ovenfor Meny der)

Vil du legge ut kontonummeret ditt her så de som ønsker kan sende et lite gavebidrag, eller skal jeg samle inn på min og sette det inn samlet til deg? (Det er ikke lov til å sinei til en gave vet du- det er uhøflig :P )

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er timen bestillt! Hun skal "ta godt imot deg når du kommer" :heart:

(Det er inngang like ved apoteket, ovenfor Meny der)

Vil du legge ut kontonummeret ditt her så de som ønsker kan sende et lite gavebidrag, eller skal jeg samle inn på min og sette det inn samlet til deg? (Det er ikke lov til å sinei til en gave vet du- det er uhøflig :P )

Flinke Yodel :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er timen bestillt! Hun skal "ta godt imot deg når du kommer" :heart:

(Det er inngang like ved apoteket, ovenfor Meny der)

Vil du legge ut kontonummeret ditt her så de som ønsker kan sende et lite gavebidrag, eller skal jeg samle inn på min og sette det inn samlet til deg? (Det er ikke lov til å sinei til en gave vet du- det er uhøflig :P )

Jeg blir varm inni meg igjen jeg! Fiiine Sonen! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive et skikkelig svar til alle de flotte innleggene som kommer (sånn en gang mellom akupunkturen og all sexen :P) når jeg har fått samlet meg litt altså. Det hjelper så mye å lese. Jeg var ganske lei meg og følte at det bar strake veien til alenefødsel på verst mulig måte. Nå føler jeg ihvertfall at håpet stiger litt med akupunkturen. Og så får jeg masse sånne gode oxytocin hormoner av dere også, istedet for bare stresshormoner.

Da er timen bestillt! Hun skal "ta godt imot deg når du kommer" :heart:
(Det er inngang like ved apoteket, ovenfor Meny der)

Vil du legge ut kontonummeret ditt her så de som ønsker kan sende et lite gavebidrag, eller skal jeg samle inn på min og sette det inn samlet til deg? (Det er ikke lov til å sinei til en gave vet du- det er uhøflig :P )

Tusen tusen takk!

Hvis dere er helt sikre - så er det kanskje best om du finner ut hvor mange som vil være med og deler beløpet så det blir likt? Jeg vet ikke om jeg har samvittighet til dette altså men noe annet er kanskje uhøflig? Uææ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Stakkars, men altså, vi (jeg) blir veldig glad om vi kan bidra med noe som om ikke annet kan få deg til å få opp håpet igjen. :) Hvem vet, kanskje det er håpet, mer enn akupunkturen, som setter i gang fødselen? Det at du klarer å slappe av og puste ordentlig og ikke bare være lei deg kan hjelpe masse. :) Og i denne situasjonen så er det ikke så mye vi kan gjøre annet enn å bidra med litt penger til en slik time, så vær så snill og la oss få lov?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mari!
Og jeg synes de som ønsker kan sette inn 50 eller 100 kr. Blir det noe til overs har du kanskje nok til en time til mandag morgen (om nødvendig / mulig ?) eller en liten ting til babyen når hun kommer ut :wub:

Og de har visst flyttet til andre siden av røakrysset siden jeg var der sist ser jeg:
http://www.amedisin.no/omoss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...