Maren Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Grattis Lill Gleder meg til å se bilde av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Klokken syv dro vi inn til føden med hva jeg trodde var maserier... Visste seg at jeg hadde 8 cm åpning og en time senere, 08.12 kom lille Jaran Andreas til verden i rekordfart Janka rakk akkurat og hente Soph på sykehuset og Lars løp igjennom gangen for å rekke det Helt perfekt fødsel Koser oss på rommet alene nå med fine lille gutten våres Wow! Det får man si! Gratulerer så mye, hele familien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Gratulerer Lill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 OMG! For en drømmefødsel! Gratulerer så mye til Lill, mannen og Sophia! Og velkommen, velkommen til Jaran Andreas! :heart: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Lill Ny rekord i sonenoppdatering Gratulerer så mye med en sønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Gratulerer lill og Lars :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Gratulerer med lille gutten Lill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Wow det var fort!! Gratulerer såå mye!! Håper dere får reise hjem når du vil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Yay Lill! Den fortjente du, håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Ooog Garmens husbond ringte endelig! Gutten er kommet til verden og alt er i skjønneste orden! Det ble keisersnitt til slutt, men alt gikk veldig bra og både mor og barn har det fint. Det var verdens beste telefon å få! Hoho! Grattis til Garmen og mannen! Jeg er så glad så glad på deres vegne! HIPP HIPP HURRA FOR TORGRIM!! Og en tiny tiny grattis til meg som har blitt liksomtante til en bitteliten gutt som har sin mors nese. Gleder meg til bilde! Se der fikk man plutselig tid til å komme og skrive litt oppdatering! Først vil jeg sende en kjempestor klem til H med verandaleppa, stakkar, håper virkelig det ikke har gått utover det neste settet med tenner. Vi krysser fingrene for gode nyheter når han har vært tilbake for sjekk. Og en enda større klem til Mari, for jeg tror at det gjør minst like vondt for mor (om ikke mer) å måtte se på at barnet har så vondt. Unner ikke noen av dere dette jeg Nå har vi vært hjemme siden torsdag, og alt har egentlig gått ganske greit så langt. De mistenkte en infeksjon på Torgrim da vi var på sykehuset, så han ble lagt inn på nyfødtintensiven og satt på antibiotikakur, som han har gått på siden da. De siste dagene har vi hatt hjemmesykepleiere som kommer og setter antibiotika på ham, men i dag fikk vi svar på dyrking av blodprøvene og han er frisk og rask Ellers har vi stort sett bare kost oss etter vi kom hjem, og nytt å bli kjent med hverandre. Guttungen er enkel å ha med å gjøre til tross for antibiotikamage, og amming og soving går fint. Melka er kommet for fullt (oh boy for noen mugger! ), faktisk såpass at jeg måtte pumpe litt i dag for det bare rant gjennom alt av innlegg og bh og topp Kroppen trenger litt mer tid da, kjenner jeg. Jeg bare klør etter å komme meg ut på trilletur, men kroppen er fortsatt opptatt med å hente seg etter ks, og det kombinert med amming og alt mulig er tydeligvis plenty for nå. Men jeg merker veldig fremgang fra dag til dag da, og det er veldig deilig. Og jeg kan ligge på ryggen igjen! Sender alt av fødestøv til Lill. Vet hvor tøft det er den siste tiden, og jeg må jo si at du bare må gjøre alt du kan for å holde ut, selv om det ikke hjelper så mye. Prøv å finne ting som distraherer deg, sov så mye som mulig, og unn deg litt ekstra godsaker. Jeg syns det var fint å planlegge litt ting jeg skulle gjøre etter fødselen, bestilte meg noen nye ikke-mammaklær og planla strikkeprosjekter og slikt. Eneste andre jeg kan komme med er en god klem Endelig hjemme fra ferie og oppdatert. Gratulerer så masse til hele familien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Gratulerer så masse Lill!! Håper han ikke er like rask resten av livet <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Takk alle! Fikk oppdatert mens de målte og veide, nå sover han og vi har beundret noen timer herregud så heldige vi er! Og ja, fødselen var helt super, gikk raskt i svingene Han veier 3870 gram og 51 cm lang, helt perfekt jeg håper på å få dra ikveld 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Trykte litt fort enter, håper på å få dra ikveld men mulig jeg må bli til imorgen grunnet noen tester av meg som må ventes til imorgen. Skal gå greit, hyggelig sykehus og personal- men jeg vil hjem 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Perfekt str på han der Synes han passet teppet perfekt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Lill: Gratulerer!! Han er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Klokken syv dro vi inn til føden med hva jeg trodde var maserier... Visste seg at jeg hadde 8 cm åpning og en time senere, 08.12 kom lille Jaran Andreas til verden i rekordfart : Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Klokken syv dro vi inn til føden med hva jeg trodde var maserier... Visste seg at jeg hadde 8 cm åpning og en time senere, 08.12 kom lille Jaran Andreas til verden i rekordfart Janka rakk akkurat og hente Soph på sykehuset og Lars løp igjennom gangen for å rekke det Helt perfekt fødsel Koser oss på rommet alene nå med fine lille gutten våres Så herlig! Rene fødemaskinen du Gratulerer så mye til deg og mannen, og storesøster Sophia. Velkommen til verden skjønne Jaran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Ååh grattis lill! Endelig kom han, Velkommen til verden lille Jaran! Av oss aktive her så er det vel charleen som står for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg var utenfor sykehuset 08.05, og så Lars sist typ 08.10. Snakk om å rekke det på hengende håret! Stort gratulerer til den herligste lille familien med en liten Jaran! Sophia fikk se bilde av han, pekte og sa "Oi!". Nei, dæven, GRATULERER Lill og Lars! :-D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg var utenfor sykehuset 08.05, og så Lars sist typ 08.10. Snakk om å rekke det på hengende håret! Stort gratulerer til den herligste lille familien med en liten Jaran! Sophia fikk se bilde av han, pekte og sa "Oi!". Nei, dæven, GRATULERER Lill og Lars! :-D Lill håpte du luftet hundene btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Så nydelig han er! Masse hår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Å Lill, så bra! Tenkte på deg i natt og håpte du skulle få snart, men du fikk jo virkelig fart på deg! Gratulerer så mye med din lille sønn, han er bare nydelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Wtf??? Hva skjer? En liten tur på lekeplassen og vips har Lill født?? Velkommen til verden Jaran! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Hurra for Lill, det var på tide han kom nå! Og han ser virkelig ut som en Jaran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Gratulerer Lill og Lars! Du er jammen meg effektiv på søndagsmorran syns jeg, inn og føde på en times tid, og oppdaterer sonen før det har gått to timer *ler* Jeg håper du får komme hjem i dag, selv om jeg syns det var digg å være et par dager på sykehuset før jeg dro hjem da jeg fikk datterbarnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts