Guest Hyper_Bærta Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 HeHe..bare lurer nå jeg..Hvordan farge bruker dere på utstillings båndet? Bruker selv hvit/med gull på de spenne sakene.. Har jo en hvit/brun hund så Hva syns dere passer til en hvit hund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Jeg har en hvetefarget hund og bruker hvitt utstillingsbånd, det skal fremheve honningfargen til hunden. Til golden bruker jeg også hvitt for å få en gyllen farge på hunden. På chinese crested bruker jeg svart for med hvitt kan cresten se gul ut, hvis den er hvit. På vhorsteh bruker jeg brunt eller svart. På gordon setter bruker jeg svart. På Dalmatiner bruker jeg hvitt.(hvis du bruker svart på en leverflekket hund blir det seendes feil ut, og motsatt hvis båndet er brunt og flekkene svarte) som sagt så prøver jeg å bruke utstillingsbånd som er ganske lik som fargen til hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 en farge som er mest mulig lik hunden. På Oscar bruker jeg brunt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Jeg bruker nøytrale farger, gjerne som går i ett med hunden. Til Cita har jeg altså et svart bånd, utrolig behagelig å holde i. Yndlingsbåndet. Alt annet er av lær, og de er så ekle. Når jeg stiller andres hunder er det som oftes de som tar med bånd - men jeg har alltid med en haug med forskjellige bånd i allslagsfarger og lengder for sikkerthets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Noen tips til hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Noen tips til hva jeg kan bruke? Det trenger egentlig ikke gå i ett med hunden, så lenge det er nøytrale farger Hadde jeg vært deg ville jeg ha brukt beige eller noe slikt. Naturlig og nøytral farge. Du kan også titte på bilder av ulvehunder på utstilling og se hvilke farge de har på båndene :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Noen tips til hva jeg kan bruke? Hva med grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 jeg bruker hvit på lunah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 svart på ask. Blakk hund. Skulle gjerne hatt hvitt, men synns svart passer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 svart på ask. Blakk hund. Skulle gjerne hatt hvitt' date=' men synns svart passer bra [/quote'] Nå vet jeg ikke hvordan det blir, men har ikke han en hvit ring rundt halsen som er feil? Da vil jeg tro at svart fremhever det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 bruker hvitt utstillingsbånd til Ike. tror det er det som blir mest nøytralt på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 stemmer det ja så skulle vel egnetlig hatt hvitt. får se hva jeg bruker julepengene til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 ja, vil anbefale deg det Tror ikke at fargen vil synes like godt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Svart med blanke spenner(metallting) til Ero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Jeg bruker svart Hvitt bånd på hvite hunder kan få dem til å se gule ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Jeg bruker svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 jeg bruker svart, for å fremheve hvitfargen hos hunden (en tricolour papillon og en sable farget papillon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Jeg bruker brunt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 På Mala bruker jeg hvitt bånd. Hun har stor hvit krage, så egentlig er det jo litt skummelt å bruke hvitt på hvitt på grunn av mulig missfarging av pelsen. Men Mala har ekstremt hvit krage, så jeg bruker hvitt bånd for å fremheve dette. På Enya bruker jeg beige... fordi det er nøytralt og går i ett med fargen på pelsen. (hun har ikke full krage) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Bruker svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Bruker Beige. Er vel den fargen som er mest nøytral på Diego. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Jeg bruker beige på Tella, men lurer på om jeg skal bytte.. Er ikke helt inni dette med farger enda.. Eller ser dette bra ut? På elghunden husker jeg ikke hva jeg bruke sist(stund siden jeg stilte han) Hva tror dere er best til han her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 elghund ville jeg brukt sort til. muligens brunt til tella men beige så bra ut, men kanskje litt lyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 elghund ville jeg brukt sort til. muligens brunt til tella men beige så bra ut' date=' men kanskje litt lyst.. [/quote'] Ja det er det jeg har tenkt på også, da hun var mindre var hun mye lysere så da passet beige mye bedre.. Får vel dra å handle noen utstillingsliner en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar