Xantos Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Hei, jeg har lenge hatt bruker på forumet, men ikke før nå har jeg tustet med tanken om å faktisk skrive litt også ;-p Jeg kaller meg altså "Xantos" her på forumet, noe som i og for seg egentlig er navnet på pelsen. Xantos (hunden) er av rasen kooikerhund og passerte 3 år i begynnelsen av juli måned. Med ham trener jeg lydighet på konkurransebasis, men har også prøvd ut feltsøk, rundering og agility. Veldig artig :-) Hverdagen vår går for det meste i trening og tur (+ skole for min del) - noe som vi helt klart trives med. Vi har også en treningsblogg hvor vi prøver å oppdatere trutt og stadig for de som måtte være interesserte: http://hundiaksjon.wordpress.com 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Velkommen hit:) Hilsen Marianne og Linux Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Så hyggelig å se dere her! Hilsen tanta til Marvin (hun rødhåra venninna til Marianne). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Velkommen hit, hyggelig å se deg her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Fint bilde, og velkommen . Vi digger bilder her. Vurderte selv kooiker for et par år siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Velkommen Fin blogg! Og litt misunnelig på Per-kurs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Hurra, du er her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts