Gå til innhold
Hundesonen.no

Stempel av pote


Ithildin
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne tenkt meg å dekorere litt i huset, og tenkte at det kunne være stilig med poteavtrykk av hunden, og evt noen av kattene, kanskje hestene også... hehe, på veggen. I mitt hode ville det vært smart å lage et stempel av dette, da blir det enklere og kjappere å lage merkene. MEN hvordan kunne jeg fått til dette...? Er ikke noe handy eller kunstnerisk, så må enten være meget enkelt å fikse eller evt ett sted hvor jeg kan bestille av noen..

Noen? smiley-laughing.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg tenker på å lage noe jeg kan klisse maling på eller noe sånn og stemple på veggen... Har hatt en katt som lekte i peisen en gang, og man så veldig godt hvor hun hadde gått, med merker på gulv, bord, trapp og vegger :-p det var egentlig ganske stilig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor man kan bestille vet jeg ikke, men du kan jo trykke poten til hunden din ned på en skål med vannbasert maling f.eks. Så setter du den ned på et ark - klipper ut, og vips har du en sjablong. Da er det bare å pynte i vei. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...