jma Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Vi har vært på hyttetur i helga, så her er noen bilder fra dagens tur med hundene, Lorena og Damien. og ett fra hytta.. klare for hjemturen! 8 Siter
Hundelykke Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Åh, så vakre de var Det var fine bilder! Siter
Djervekvinnen Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Flotte bilder! Det så ut som en kjempefin tur! Jeg hadde vært veldig glad for at du holdte de hundene i bånd, hvis jeg hadde møtt dere oppi der! *knis* Skikkelig tøffe hunder! Siter
Heidihj Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Flotte bilder av nydelige hunder! Veggli er et kjempefint område Siter
Aya Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Nydelige bilder, og NYDELIGE omgivelser! Jeg savner å gå i fjellet kjenner jeg ... For noen fine hunder Siter
Toril Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Vakre,vakre hunder og flott natur . Siter
Bikipile Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Flotte bilder og hunder Og nesten her også jo, avstander blir ikke så stor når man bor slik i fjellstrøka Siter
jma Skrevet 3. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2012 Tusen takk alle Flotte bilder! Det så ut som en kjempefin tur! Jeg hadde vært veldig glad for at du holdte de hundene i bånd, hvis jeg hadde møtt dere oppi der! *knis* Skikkelig tøffe hunder! Ja, vi har de aldri løs hvis ikke vi er sikre på å ikke møte på noen folk eller hunder eller sauer. Lorena er ikke gla i andre hunder, Damien er skeptisk til noen folk, og sauene vet jeg ikke åssen det hadde gått med, så.. er nok best å ha de i bånd ja, hahaha Better safe than sorry. Flotte bilder av nydelige hunder! Veggli er et kjempefint område Ja, det er virkelig flotte turområder der oppe. Vi pleier alltid å gå oppover på fjellet, men tok en annen retning denne gang. Og det var jo like fint der. Siter
Teserere Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Ååå, det så herlig ut! Og så fine hunder Siter
soelvd Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Aaah, Vegglifjell Der har jeg hatt mange flotte rideturer! Fine bilder! Siter
Mirai Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Damien er så KJEKK! Har jeg møtt dere en gang på bulletrening sammen med Mari, mon tro? Eller tar jeg helt feil? Siter
jma Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2012 Det der ligner veldig på ambullen Frida. Men ja, de to har noen likhetstrekk Siter
Mirai Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Ahh ja det stemmer jo! Jeg så på bildene og tenkte det kunne kanskje være ham da han var yngre . Siter
jma Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2012 jeg synes selv at Damien ligna på Frida noen ganger når han var litt yngre, så det var ikke så langt utpå jordet det altså de har jo veldig like farger og. Siter
Recommended Posts