Ara Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Jeg har vært innom mange plasser nå men finner ikke refleksvest som passer Oscar et eneste sted. Vil gjerne hatt en som dekker nesten helt bak til halen, ikke av de helt korteste altså. Noen som aner om det fins en norsk nettbutikk som har vester til de største rasene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Jeg har selv vesten til Hurtta http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=RF8_var . Den finnes også i en annen modell som heter Twiligth vest som er litt lengere. De har store størrelser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Har du prøvd å lete etter jaktdekken i stedet for refleksvester? Synes ofte de er lenger enn vanlige vester, men om det finnes stort nok til Oscar vet eg ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Den største på Clas Ohlson var for stor til Kovu, men går ikke så langt bak på ryggen. Er det veldig viktig, man ser vel uansett hunden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Takk nei ikke sjekket ut jaktdekken, så kan jo søke litt rundt å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Den største på Clas Ohlson var for stor til Kovu, men går ikke så langt bak på ryggen. Er det veldig viktig, man ser vel uansett hunden? Nei er vel kanskje ikke så viktig. Tenkte bare litt om jeg fant et som var vanntett, så hadde det vært greit nå på høsten med mye turer i regn. Så kanskje heller et regndekken med refleks jeg er ute etter da hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Kennel har stooore refleksdekken, eller så kan du jo feks kjøpe ett hurta regndekken de har refleks på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Hvor langt/stort dekken trenger du da? Ser hurtta har ett med refleks på som går opp til 85. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Nei er vel kanskje ikke så viktig. Tenkte bare litt om jeg fant et som var vanntett, så hadde det vært greit nå på høsten med mye turer i regn. Så kanskje heller et regndekken med refleks jeg er ute etter da hehe. Da ville jeg kjøpt et regndekken og så klistret/strøket på noe refleks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Fra nakke til helt til halerota er han ca 90 cm, han er veldig lang hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Regndekken som synes! http://www.hurttacol...-storm-huppari/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Shettisdekken, rett og slett--- Ellers har han vel nok pels til at han ikke blir våt i regnet, det renner vel av overpelsen hans? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts