Ara Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Idag har vi vært på hundens dag . Sola skinte og vi har hatt det helt topp. Det var oppvisning av spor, lydighet ,bitearbeid, rally lydighet, utstilling og triks,ellers konkurranser som sit cup , pinnebæring, og hundeløp. De trengte en hannhund å vise litt utstilling med, jeg lånte dem Oscar Han hadde det supertravelt så løp som en tulling haha. Glemte også å ta av kagga før jeg ga ham fra meg. Så var han med på pinnebæring konkurranse, det gikk nå bedre enn at han skulle vise fint trav i ringen hehe. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Herlige bilder Så skikkelig gøy ut det der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Vil også ha hundens dag her i nærheten! Så koselig ut Og Oscar er utrolig fin! Ikke sånn kjempeheavy type, men slank og fin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Ååh, det så knallkoselig ut! Hadde jeg ikke hatt splitter ny hund skulle jeg glatt vært med altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Så herlige bilder! Også så fin tønne han har rundt halsen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Vil også ha hundens dag her i nærheten! Så koselig ut Og Oscar er utrolig fin! Ikke sånn kjempeheavy type, men slank og fin Dyrelegen er vel eneste til nå som har sagt han er slank og fin. Dommere og utstilllingsfolk feks syns han er altfor tynn. Men han er en unghund som enda ikke er ferdig å vokse, så bedre han er slank og lettere i kroppen syns jeg. Var bortom ei utstilling å kikka på lørdag og da kom det bort ei som sa hun syns han var radmager hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 hva slags hund er den andre fra bunn (hodebilde) i første bildepost? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Ser ut som dere har det gøy vi har ikke noe sånt i nærheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Ser strålende ut, sol til og med! Kjekt for Oscar med noen på hans størrelse, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Fine bilder! Så ut som en super dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Så fine bilder (så Inky og Tiny inni der også tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 hva slags hund er den andre fra bunn (hodebilde) i første bildepost? Jeg synes det ser ut som en langhåret chi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Tror hun mener hodebildet av den huskyen ? tror det er husky ialllefall hehe. Er instruktøren som vi har på kurset nå som nettopp har fått den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts