Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Drammen 25. og 26. august.


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Knertis blei beste tispe og tok i dag sitt 6. cert, (4. norske) akkurat 23 mnd gammel. Blei BIM mot Nero. Jeg var egentlig gladere på Bjerke, da hun fikk blått, enn i dag, fordi hun viste seg mye bedre da. Blei noe tull med halen rett før vi skulle inn i ringen (ikke spør), og da var det litt vanskelig å komme i gang, nemlig. *Himle*

Doffen blei BIM valp. Litt mer utstillingstrening, så blir han uslåelig! :lol:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theon, Mollycoddles The One (bearded collie) ble BIR og BIG2 dag.

Kjempefornøyd med strålende kritikk fra Helge Lie:

Vakker 5 år gml. ch hanne. Meget god type og størrelse. Vakkert velformet hode. Veldig mørke øyne, bra ører. Korr. tenner og bitt. Herlig utstr. og kjønnspreg. Meget bra front. Meget bra hals. Vakker overlinje, vakre kroppsprop. Velkroppet. Bev. seg og viser seg meget bra. Exc. 1 chk, ck, 1 bhk, BIR.

Ikke dårlig dette.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med alle flotte resultater i Drammen idag!

og jeg vil også høre hale historie...

Siden det ikke var fler enn meg fra sonen (tror jeg) som var på Akkerhaugen idag så skryter jeg av valpisene her jeg.

Bonfire fikk strålende kritikk og ble BIM valp

Fjellbris fikk en kjempekritikk og hadde idag bedre bevegelser og ble BIR valp og BIS-2 valp :bananas:

stolt av lille snøfnugget mitt :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den halen, altså, hva skal en si? :P Imouto er ganske opptatt innimellom av at halen må være "riktig". Jeg er ikke alltid helt sikker på hva det innebærer, men idet hun begynner å dille, som feks ved å sette seg ned og gre seg intenst på krysset, kaste seg rundt og bite i halen eller bare løpe bortover med halen kveilende som en løpsk slange mens hun har hodet lavt og ryggen rund (akkurat som når hun får på sele), ber jeg henne bare kutte ut mens jeg klør henne på krysset, og så gjør hun det. I dag, not so much...

Første runde i ringen var en katastrofe, knertis vifta hysterisk på halen og det hjalp ikke å løpe etter tispa foran engang. På bordet var det rett og slett umulig å holde halen oppe, men da var det bare det som var problemet i det minste, hun var ferdig med å gre seg. :P Men så fikk vi løpe igjen, og da var hun så flott og flink! Og da vi stilte opp for BIR og BIM var hun den sedvanlige perla. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin stilte på sitt første valpeshow, og vi hadde glemt å trene på utstilling i det siste, så vi snubla litt i hverandre og det ble litt kluss :P Men fikk BIM, slått av sin søster :P

Anastasia fikk vg, med fin kritikk, hvor dommern blandt annet syntes det var skrekkelig synd med halen, for ho var veldig lovende sånn sett :) Veldig hyggelig å høre :) Ble også 2JKK, også slått av sin søster :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...