LiloPilo Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Hei! Jeg har en staffe valp og en bil lik den på bildet (Ford Focus Trend). Har nå lenge fundert på hvordan jeg skal løse dette med bur i bilen og lurte i den forbindelse på om noen her inne har noen gode forslag? Har til nå brukt et stoffbur i baksetet. Skulle veldig gjerne fått flyttet frøkna bak i bagasjerommet (det er åpent fra bagasjerommet og inn i kupeen, men litt lavt). Forslag til steder man kan spesialtilpasse hundebur til bilen? Ca pris? Hadde egentlig basert meg på et herkules bur, men bilen min var ca den eneste bilen hvor ingen av herkulesmodellene passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Om du søker etter bilbur så finner du en del tråder her på forumet, som også tipser om flere som lager spesialtilpassede bur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Kunne noe slikt vært aktuelt? http://hundesonen.no/forum/topic/64741-ferplas-atlas-bilbur-selges/page__hl__bilbur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Hei! Jeg har en staffe valp og en bil lik den på bildet (Ford Focus Trend). Har nå lenge fundert på hvordan jeg skal løse dette med bur i bilen og lurte i den forbindelse på om noen her inne har noen gode forslag? Har til nå brukt et stoffbur i baksetet. Skulle veldig gjerne fått flyttet frøkna bak i bagasjerommet (det er åpent fra bagasjerommet og inn i kupeen, men litt lavt). Forslag til steder man kan spesialtilpasse hundebur til bilen? Ca pris? Hadde egentlig basert meg på et herkules bur, men bilen min var ca den eneste bilen hvor ingen av herkulesmodellene passer Kunne noe slikt vært aktuelt? http://hundesonen.no...age__hl__bilbur Foreldrene mine har det buret KristinR linker til i sin Focus Trend til en Wheaten Terrier. De har det største, litt kinkig å få inn (må legge ned baksetene), men det går inn. Mener de har det største av den typen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 24. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Tusen takk for tips Det så veldig fint ut! Men er det kollisjonssikkert mon tro? Siden det er av plast tenker jeg! Det er litt av grunnen til at jeg vil bytte ut stoffburet nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Tusen takk for tips Det så veldig fint ut! Men er det kollisjonssikkert mon tro? Siden det er av plast tenker jeg! Det er litt av grunnen til at jeg vil bytte ut stoffburet nemlig Buret vil gi etter på en helt annen måte enn et helsveiset bur, men det tåler virkelig en trøkk. Min mor har et sånt bur i en Honda Civic Sport 2009 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Jeg lenket til det siden det er til salgs brukt her inne og at fasongen på buret ser ut for meg å passe bra bak i en kupè/bagasjerom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 AluConsult har jeg fra. De lager etter mål, og klarer nok lett å få til et avlangt kupebur. Og jeg ser for meg at det er litt mindre "klumpete" bur enn mange andre som lager, spesielt om man ikke har så stor bil? http://www.aluconsult.no/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Plastburet er ikke like trygt som de spesiallagde bilburene, men helt greit og tåler en trøkk. De skal gi etter og ikke splintre. Hadde det før selv, og likte det godt egentlig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erosyorkie Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Ville selv gått for Herkules bur, iom det er de sikreste burene til bil om ulykken skulle være ute.. Er du sikker på det ikke går ann å få bestilt slike bur med dine mål gjennom en dyrebutikk? Håper du finner et bur som er sikkert til hunden din og som samtidig passer bilen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Vil anbefale deg å ta en titt på hundebur.com! Jeg har det buret selv og er veldig fornøyd. De lager buret etter dine mål, har ålreit pris og leverer på døra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Takk for mange gode forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts