Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Har dere andre forslag til navn? rase-eier er kanskje litt kjedelig?

Best og ta det nå som det enda er få grupper...

Litt kjedelig ja, men oppfinnsomheten min da :?

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Er det bare meg som synes det høres litt dumt ut med forskjellige grupper som noen er i? Jeg er her for å lære om hunedtrening, AG, LP, forskjellige raser osv, men hvis alle "forsvinner" inn på grupper med f.eks egene raser og all diskusjon rundt den rasen blir lagt dit så kommer iallefall ikke jeg til å lære noe...

Skrevet
Er det bare meg som synes det høres litt dumt ut med forskjellige grupper som noen er i? Jeg er her for å lære om hunedtrening' date=' AG, LP, forskjellige raser osv, men hvis alle "forsvinner" inn på grupper med f.eks egene raser og all diskusjon rundt den rasen blir lagt dit så kommer iallefall ikke jeg til å lære noe...[/quote']

Jeg tviler egentlig på at disse gruppene kommer til å bli så fryktelig aktive, da det ikke er så mange personer med hver rase her. Men jeg vet ikke.

Skrevet
Er det bare meg som synes det høres litt dumt ut med forskjellige grupper som noen er i? Jeg er her for å lære om hunedtrening' date=' AG, LP, forskjellige raser osv, men hvis alle "forsvinner" inn på grupper med f.eks egene raser og all diskusjon rundt den rasen blir lagt dit så kommer iallefall ikke jeg til å lære noe...[/quote']

Jeg synes ikke det var så dumt med slike grupper. Har man en egen rasegruppe så ser man jo hvem på hundesonen som har samme rase som deg. Da kan man hendvende seg der når man vil snakke om erfaringer, opplevelser og stille/svare på spørsmål som er "raserelatert". Er helt greit med en rasegruppe.

Tror ikke folk blir mindre aktive på resten av av hundesonen av den grunn.

(Beklager mine dårlige formuleringer :))

Skrevet

Nei, så artig!! :)

Jeg vil ha sheltie gruppe!! :):D

og NKKG gruppe... Norsk kennel klubb gamlingene... (for de som er for gamle til å reise på nkku leirene :P:D)

Skrevet

Hmm...jeg har fått søknader m å bli med i dobermanngruppen, og har klikket på tilsendt link til min mail adr for å godta disse, men jeg får ikke godkjent ?

Skrevet
Hmm...jeg har fått søknader m å bli med i dobermanngruppen' date=' og har klikket på tilsendt link til min mail adr for å godta disse, men jeg får ikke godkjent ?[/quote']

Jeg får godkjent mine.. Du kan bare gå på grupper her oppe, og på informasjon for din gruppe, og helt nederst der står de medlemmene som har søkt. Da er det bare å trykke på godkjenn merkede. :)

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Århh..En setter gruppe også ? :)

Trur jeg er eneste med ES her inne, og trur det er noen med setter om jeg ikke tar feil? :S

Så enten En Setter gruppe eller en Fuglehund gruppe? :)

DEt hadde vært stiligt!

Skrevet

vel, nå er det jo bare jeg med buhund, så det er ikke noe vits, men hva med en :

Spisshundgruppe? :) om det er flere spiss.eiere som går med på det da.. :) er ikke så mange innen hver rase i spisshundrasene her inne :D

Skrevet
Jeg vil ha en chi grupppe eller en miniatyr gruppe.. eller en utstillingsgruppe:)

Ja, jeg vil ha miniatyrgruppe også :) Vi har jo utstillingsforum, så trenger kanskje ikke det?

Skrevet

Det kommer kun til og være grupper om de forskjellige rasene. Gruppene kan jo ikke brukes til så mye nyttig. Men på den måten får folk sett hva slags rase andre har.

Skrevet

Nå har jeg laget en masse nye grupper - med dere som spurte som gruppemoderatorer. Husk og få med hele rasenavnet hvis dere ønsker en gruppe. Er ikke så godt kjent med alle rasene så jeg vet ikke hva jeg skal skrive :oops:

Si ifra hvis det har oppstått skrivefeil fra meg.

Og si ifra hvis jeg har glemt noen :mrgreen:

Skrevet

Hvor ble det av min shetland sheepdog gruppe da :lol:

Nå er det bare en sheepdog gruppe, og den er jo old english sheepdog :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...