Gå til innhold
Hundesonen.no

Haleluja!


Castella
 Share

Recommended Posts

Til og med 20. august. Båndtvangen gjelder altså også i morgen. :)

Men, mandag eller tirsdag, makes no difference to me. Den paragrafen utgjør ingenting for mitt hundehold. :)

Ja, jeg skjønnte det nå.... :P Bare jeg som leste litt fort. Men båndtvangen har ikke så mye å si for min del uansett, da min hund stort sett må gå i bånd hele året likevel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg faktisk til båndtvangen er over jeg. Har vært nok hundeeiere nå i båndtvangstiden som ikke respekterer at jeg har en hund som IKKE skal hilse på andre hunder, spesielt ikke når han er i bånd - men alikevel slipper de bikkjene sine bort fordi de er sååå snille.. Tviler på at dette blir noe bedre når båndtvangen er over, dessverre :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig! : D

Selv om det er båndtvang slipper jeg ikke hundene løs og lar dem løpe rundt og plage folk og andre dyr, jeg passer fortsatt på at de ikke plager andre. Og tar dem i bånd hvis vi møter noen.

Men jeg lar dem løpe løs i skogen (møter sjelden noen), og det blir deilig! de løper som regel i en 30 meters radius rundt meg og vi kan kan leke gjemsel og hundene løper som gale :-) og de kan gå løs rundt meg mens jeg plukker sopp :-)

Båndtvangen er jo for de ville dyra sin skyld, den vanlige respekten for andre folk og dyr skal jo alltid være på plass.

Det jeg håper å slippe å se (men sannynsligvis gjør) er jo de jeger folka som slipper hare og fuglehundene sine løs og lar dem løpe rundt som gale oppi skogen alene uten tilsyn. I fjor møtte jeg en sånn løs harehund som hadde jagd et rådyr ut i en elv og rådyret var livredd. At ikke folk kan bruke hodet og ikke bare tenke på seg selv skjønner jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...