Gå til innhold
Hundesonen.no

Ekstremt forsinket ferie EFIT fra Jankaa


Jankaa
 Share

Recommended Posts

Siden jeg glemte igjen kameraet i Portugal, og det ikke kom i posten før i går, så blir dette tidenes mest forsinkede EFIT. Men, dere fortjener litt Portugalbilder! Bedre sent enn aldri, sant? :icon_redface:

Mureren startet dagen med å være veeeeeldig trøtt.

Portugal2012117.jpg

Og siden vi var så veeeldig trøtte, så tok vi en røyk i vinduet, mens vi så på denne utsikten, fra stuevinduet til tanten min.

Portugal2012119.jpg

Mureren hadde forresten greid å kjøpe feil røyk på puben kvelden før, så han hadde skikkelig femirøyk. De til venstre er normalt lange/store.

Portugal2012122.jpg

Også kom tanten min, og mente at hun hadde tidenes kuleste ting, nemlig denne. Hun ble utrolig sjokkert da vi fortalte at vi har sett sånne før. :lol:

Portugal2012116.jpg

Etter en del surring rundt i leiligheten reiste vi ned til kaia, og fant en båt, som skulle frakte oss til Ilha do Farol, og da vi endelig kom på båten ble vi veldig glade!

Portugal2012129.jpg

Portugal2012125.jpg

Etter ca 40 minutter med båttur, og en haug i motbydelige småbarn løpende over alt endte vi endelig på øyen, der vi måtte gå i ca 20 minutter på små "stier" mellom tidenes søteste små feriehus.

Portugal2012131.jpg

Så kom vi endelig til stranden, og der var det innmari fint! Jeg har ikke før dette vært på denne stranden, men skal definitivt tilbake dit! Vannet var så klart, og varmt og det var bare helt flott!

Portugal2012136.jpg

Portugal2012113.jpg

Etter uendelig mange timer på stranden var det på tide å komme seg tilbake til båten, og "hjem" til Faro.

Men, siden vi bommet med en hel time (for tidlig, altså) på båten, så måtte vi jo slå ihjel litt tid. Det gjorde vi ved en liten cafè ved brygga.

Portugal2012142.jpg

Og til slutt kom båten, og vi kom oss hjemover mot byen igjen. På båten satt vi ved siden av 6 gutter på... tja.. min alder.. og de satt å røyket hasj, tilsynelatende helt uten å være stresset for å bli oppdaget. Finurlig.

Her er noen "stemningsbilder" fra båtturen hjem.

Portugal2012126.jpg

Portugal2012156.jpg

Portugal2012163.jpg

Portugal2012153.jpg

Portugal2012164.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...