Frida og fuglehundene Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 @ skulle egentlig hit i dag og gå tur, men så fikk hun sykt barn og syk mann, såp hun ble erstattet av ei venninne med en sheltie, en minicollie "Bare sniker meg forbi her jeg" Bris elsker å bli kost på Skogens konge "Pfft" 1 Siter
tm100021 Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Hundene mine er DØDSMISUNNELIGE, de har ikke gjort noen ting idag Fine setterbarna i snøen altså, og minicollien 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Hehe, vi får ta det igjen, vi er på slike turer flere ganger i uka Siter
Augustina Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Ah, jeg er sjalu på turene OG på bildene! Søren at jeg ikke har lappen..... 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Ditto! Her sitter vi på hver vår ende uten lappen Ja, vi har fine turområder, er bare å gå over hovedveien (jeg bor like inntil hovedveien) og 1 km opp i berget og man har miiiiiilevis av skog å ta av Du får si i fra om du skulle befinne deg i området en dag da Siter
Kaja Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Richo Bestilt! Likt til begge:p 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Bestilt! Likt til begge:p Ja, må jo matche! 1 Siter
Kaja Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Ikke at kua egentlig trenger fler! Meen salg:p 1 Siter
Artemis Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Flotte bilder, som alltid! Likte spesielt godt det første: Bris og Isak hadde slike morsomme uttrykk. 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Takk Hihi, ja, det er alltid morsomt å gå igjennom bildene etterpå. Tenker som regel ikke så mye på selve bildene på turen, bare knipser litt i håp om morsomme situasjoner og kodakøyeblikk og har fokus på å nyte turen. Rekker ikke å se igjennom de før vi har kommet hjem. Innimellom dukker det opp noen kule bilder, som feks det og herp-a-derp bildet fra en av de turene like før den i dag. Det var som venninna mi med puddel sa, at settere har så mange bevegelige deler Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Janka og jeg har trent hunder i dag, vi fant jo ut at det er en hall rett ved meg, og det var kjempefint å trene hund der. Janka tok noen bilder av Bris og meg, Isak fikk ligge i buret og se på i dag. Han fungerte ikke, så i dag fikk han heller trene på å vente. Han ligger nå rett ut Psykedelisk lek Psykedelisk fri ved fot 2 Siter
Jankaa Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Elsker hvor trangt det ser ut som det er bak i bilen min! Haha 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Hehe, ja, det blir ganske fullt med fem hunder og alt utstyr Takk for at du tok bilder! Kan gjerne legge ut de av dere i en tråd også Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Så fin de er Takk takk De klarer som regel å sjarmere folk, og det er jo koselig Her er det en liten video fra en tur i forrige uke. Ikke noe spesielt som skjer, men to hunder som fjåser litt og koser seg på tur http://www.youtube.com/watch?v=QHPA9FqmMCU&feature=c4-overview&list=UUhCzKoBwnxsimwCvlm_SYLg Siter
Jankaa Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Hehe, ja, det blir ganske fullt med fem hunder og alt utstyr Takk for at du tok bilder! Kan gjerne legge ut de av dere i en tråd også Har du noe jeg ikke har sett på FB? Eller så er det ikke så farlig, altså Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Nei Men jeg la bare ut av gutta mine her siden det er deres tråd, har ikke laget egen tråd for treningene våre Bare tenkte på om du ville ha bildene i tråden din. Men kan jo ta flere på fredag og samle opp 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 13. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Er ikke fuglehund for ingenting Bellaspor og setterspor Tror Bris følte seg som en superhelt i dag 3 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Her er en liten video fra turen i går, og så en liten video fra da jeg prøvde å få med meg Bris til å legge seg sammen med meg, men han er så trøtt på kveldene at han nesten ikke orker å gå fra sofaen, hehe http://www.youtube.com/watch?v=nsQSIJFTVlg&list=UUhCzKoBwnxsimwCvlm_SYLg&feature=c4-overview http://www.youtube.com/watch?v=xYi5dFkV99Q&feature=c4-overview&list=UUhCzKoBwnxsimwCvlm_SYLg Siter
Sofie & Aska Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Du tar så utrolig flotte bilder!! Og det er jo ikke akkurat negativt at det er settere! De er helt nydelige! Begynner nesten å tro at også jeg trenger to matchende settere! Jeg tenker faktisk på å ta jegerprøven. Er jo ikke vokst opp med to rød/hvite engelsk settere for ingenting 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Du tar så utrolig flotte bilder! Og det er jo ikke akkurat negativt at det er settere! De er helt nydelige! Begynner nesten å tro at også jeg trenger to matchende settere! Jeg tenker faktisk på å ta jegerprøven. Er jo ikke vokst opp med to rød/hvite engelsk settere for ingenting Å, takk! Ønsker meg nytt kamera, mitt er gammelt og utslitt :/ Hehe, klart man må ha matchende engelsk settere Ja, det er greit å ha den! Tok den for mange år siden på vgs, greit å være ferdig med den, hehe Siter
Sofie & Aska Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Å, takk! Ønsker meg nytt kamera, mitt er gammelt og utslitt :/ Hehe, klart man må ha matchende engelsk settere Ja, det er greit å ha den! Tok den for mange år siden på vgs, greit å være ferdig med den, hehe Hvilket kamera har du? Du inspirerer iallefall meg til å bli flinkere å ha med kamera på tur, gidder nesten aldri å ta det med meg, eller glemmer det. Å så bra! Angrer på at ikke jeg gjorde det!! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Hvilket kamera har du? Du inspirerer iallefall meg til å bli flinkere å ha med kamera på tur, gidder nesten aldri å ta det med meg, eller glemmer det. Å så bra! Angrer på at ikke jeg gjorde det! Gjør jeg? Så koselig å høre Her blir det med om vi går på tur med flere og de skal løpe løse. Blir mye like bilder, men håper liksom innimellom på at det kommer noen blinkskudd Sånne bilder du ikke har tenkt over at du har tatt, og når du går igjennom de er det de morsomste bildene Et gammelt Canon EOS 400D, kjøpt for maaaange år siden. Og så er det vel et cabonobjektiv på, men det tåler ikke lite lys, så det er egentlig ikke egnet til sånne dager på vinteren, når det er overskyet og snør. Siter
Sofie & Aska Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Gjør jeg? Så koselig å høre Her blir det med om vi går på tur med flere og de skal løpe løse. Blir mye like bilder, men håper liksom innimellom på at det kommer noen blinkskudd Sånne bilder du ikke har tenkt over at du har tatt, og når du går igjennom de er det de morsomste bildene Et gammelt Canon EOS 400D, kjøpt for maaaange år siden. Og så er det vel et cabonobjektiv på, men det tåler ikke lite lys, så det er egentlig ikke egnet til sånne dager på vinteren, når det er overskyet og snør. Jeg synes de fineste bildene dine er de stemningsbildene/portrettbildene hvor hunden er i perfekt fokus, ser utover landskapet eller kommer løpende, og snøen ligger i lufta bak, de er helt nydelige, særlig de med snøen i lufta. Jeg kjøpte nytt kamera i fjor, hadde et gammelt canon 20D, kjøpte 5Dmark II, så jeg burde bruke det mer gitt! Tar mer bilder av folk enn hunder. 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Jeg liker også de med masse snø, er gøy å ta bilder når det snør om man får fram hunden Jeg har ikke tenkt så mye over det, men ei venninne skreiv at det så ut som de hørte til i skogen (angående stemningsbildene), og det ser jeg selv nå etter hun påpekt det. Ser ut som de bor i skogen og at det er deres kongerike Takk for gode ord, @Sophie Siter
Recommended Posts