Debbie Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Trenger hjelp til noen engelsk ord og utrykk. Jeg skal på handlerkurs i helga, med engelsktalende instruktør. Greit å vite hva slags ord jeg skal bruke. Spondylose= Spondylosis??????? Forkalkninger?? nerver i benet i klem, derfor drar hun litt på det ?? Blir glad for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Trenger hjelp til noen engelsk ord og utrykk. Jeg skal på handlerkurs i helga, med engelsktalende instruktør. Greit å vite hva slags ord jeg skal bruke. Spondylose= Spondylosis??????? Forkalkninger?? nerver i benet i klem, derfor drar hun litt på det ?? Blir glad for all hjelp. Forkalkninger er calcifications. Nerver i klem er pinched nerves. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Blir glad for all hjelp er any help is greatly appreciated. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 OE: takk nå flirte jeg godt:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Nerver i benet i klem, derfor drar hun litt på det ?? Jeg ville sagt "She's got a trapped nerve in her leg, so she's slightly dragging it along when moving" (finnes inne noen perfekt måte å oversette den siste halvdelen der bra, da må du enten legge inn noen flere ord eller gjøre om litt). Antar at hunden "sleper" litt på beinet når hun går, så det var det jeg skrev. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Tusen takk for svar. Da føler jeg meg litt tryggere til kurset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts