Gå til innhold
Hundesonen.no

V&h


Ara
 Share

Recommended Posts

Oscar fungerer ikke helt topp på tørrfor , mye kommer ut og han klarer ikke holde vekta skikkelig oppe. Så vi tenker å prøve å fullfore kun på v&h og anna kjøtt, oppdretter anbefalte også dette. Men der hvor jeg kjøper v&h har de bare kilos pølser til 29 kroner pølsa. Og Oscar som er ca 60 kg nå skal vel da ha rundt 1,2 kg til dagen? Da blir jo det dyrere enn tørrfor i mnd om jeg skal kjøpe disse pølsene. Så lurte på om noen her inne vet om steder på sørlandet hvor man kan kjøpe det inn i mye større mengder for en grei pris ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det, men har flytta til vennesla. Vi handler jo alt av hundemat på agder forsenter, men bare tenkt de har pølser der, men aldri kjøpt i veldig store mengder før. Men skal ned dit imorgen så skal høre med dem da. Og takk for tips om Jens Eide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

En liten oppdatering :

Etter nå ca 3 og en halv uke med vom og hundemat så har Oscar lagt på seg 5 kg. Avføringen er også minimal i forhold til den var. Så jeg er så glad, for var bekymret over hvor tynn han var. Han er enda litt på den tynne siden, men ikke mager lengre :) Er så utrolig godt å se at vi har funnet noe som han tok mye bedre opp i kroppen. Tørrfor var virkelig ikke noe for ham, kom ut ekstreme mengder 'suppe' Mens nå kommer det ut 2-3 kuler. Mye greiere å plukke opp etter ham også nå hehe :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...