Marthe Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Fint at han fikk avverget angrepet før det ble ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Ulv i nærheten av hus er ikke noe særlig nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Skummelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 OK - jeg er for ulv, men ikke nærgående ulv - den der bør skytes. De behøver ikke komme opp på trappene til folk og drepe hunder synes jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 OK - jeg er for ulv, men ikke nærgående ulv - den der bør skytes. De behøver ikke komme opp på trappene til folk og drepe hunder synes jeg ikke. Dette er helt common sense, spør du meg. Men har de ikke åpnet for å ta ut streifulv nå da? Jeg trodde det var nytt for i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 OK - jeg er for ulv, men ikke nærgående ulv - den der bør skytes. De behøver ikke komme opp på trappene til folk og drepe hunder synes jeg ikke. Helt enig Jeg skal flytte i samme område (et stykke unna men dog) og håper jeg slipper sånne opplevelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Og en til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts