pippin Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Skrevet 24. Juli 2012 Fint at han fikk avverget angrepet før det ble ille. Siter
Mirai Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Skrevet 24. Juli 2012 Ulv i nærheten av hus er ikke noe særlig nei.. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Skrevet 24. Juli 2012 OK - jeg er for ulv, men ikke nærgående ulv - den der bør skytes. De behøver ikke komme opp på trappene til folk og drepe hunder synes jeg ikke. Siter
Hermes Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Skrevet 24. Juli 2012 OK - jeg er for ulv, men ikke nærgående ulv - den der bør skytes. De behøver ikke komme opp på trappene til folk og drepe hunder synes jeg ikke. Dette er helt common sense, spør du meg. Men har de ikke åpnet for å ta ut streifulv nå da? Jeg trodde det var nytt for i år. Siter
MonicaT Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Skrevet 24. Juli 2012 OK - jeg er for ulv, men ikke nærgående ulv - den der bør skytes. De behøver ikke komme opp på trappene til folk og drepe hunder synes jeg ikke. Helt enig Jeg skal flytte i samme område (et stykke unna men dog) og håper jeg slipper sånne opplevelser. Siter
Recommended Posts