Ara Skrevet 7. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Han er jo blitt kjønnsmoden nå, så jeg ser han er litt usikker faktisk med andre hannhunder. Møter vi dem på tur så bryr han seg ingenting om de ikke bryr seg om ham. Men om de står å bjeffer mot ham, eller kommer løpende bort så reiser han bust og står litt stiv. Vet liksom ikke helt hva han skal gjøre ser det ut som. Så jeg lar ham ikke hilse på fremmede hanner akuratt nå, han har flere hannhunder han kjenner som han elsker og leke med, og de har han ikke endret seg over i det hele tatt faktisk. Siter
Emilie Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Han er så flott, elsker bildene av ham i arbeid Hvis han er 75 nå, så kommer det vel i hvert fall 10-15 kg til med tiden, bare i muskelmasse. Synes det ser ut som han er i kjempeform, spør du meg. Veltrent og vakker 1 Siter
Poter Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 OI, kan han komme til å veie 100 kg?! Det er mye, det! Siter
Ara Skrevet 7. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Håper virkelig ikke han blir 100kg hehe, det tviler jeg sterkt på så slank jeg holder ham. Men folk tipper han vil ende på godt over 80 kg som voksen. Han er bare 16 mnd nå så enda ikke lagt seg ut. Men han er ganske stor av type så kanskje han ender på 90. Siter
Ara Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Nye bilder av verdens beste gutt 8 Siter
Emilie Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Virkelig en godgutt - en nydelig godgutt Siter
Marianne&Java Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Nå er det lenge siden jeg har tittet i denne tråden, så nå har jeg kost meg gjennom mange sider! Og for en herlig bamse han er Siter
Ara Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Takk, ja han er bare best hehe Siter
Ara Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Oscar syns agillity er veldig artig, men måtte le litt når han for første gang skulle prøve den her..han bare løfta litt på beina og gikk igjennom hehe. 5 Siter
Poter Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Aaaaw, han ser bare så herlig ut! For en godbamse Siter
Tyfonia Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jeg synes det er litt fint å se at folk med store hunder holder dem slanke og sunne i oppveksten. Det er ikke vits i å overbelaste en kropp i vekst. Har holdt begge gutta mine slanke og har høstet skryt av vet.en for det Obelix var litt "spjæling" i oppveksten, samme med Tyson, men nå som de er voksne er de fortsatt slanke, men ikke ribben- slanke. Slet faktisk litt med å få gutta til å legge seg ut litt. De har alltid fårr fòr av god kvalitet, men har vært litt vanskelige å matveien... Han er kjempefin, Sanktisen din! 1 Siter
Toril Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Oscar syns agillity er veldig artig, men måtte le litt når han for første gang skulle prøve den her..han bare løfta litt på beina og gikk igjennom hehe. Litt ekstra nytte av de fine beina skal han jo ha,hoppe kan noen andre gjøre . 1 Siter
Synnikken Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Skrevet 12. Mars 2013 Har det blitt født lillebror ennå? *NYYYSGJERRIIIIG* Siter
Synnikken Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Skrevet 12. Mars 2013 Tispa gikk tom desverre Æsj, så kjedelig Siter
Ara Skrevet 18. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2013 Kommet en hel haug snø her, og da er det en sanktis som koooser seg 2 Siter
Ara Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 De siste kveldene har vi tilbrakt oppe på stallen. Oscar elsker å være der, kan løpe fritt rundt som han vil å herje i snøen. 4 Siter
Evelzz Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 Herregud for en utrolig vakker hund! Wow! Siter
Ara Skrevet 28. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Lillegutt tar meg snart igjen i høyden nå gitt hehe. 6 Siter
Recommended Posts