Ane91 Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Hurra! Endelig valp i hus! 16. 07 hentet jeg og min samboer hjem lille Brutus fra Kennel Vebema. Han ble født 22.05, og en en av fem søsken. Men nok om det, dere er vel her for å se bilder? Han favoritthobbyer er: Tygge på visne blader, for de lager morsom lyd. Være raptus Bite på tær Jakte på humler Hilse på nye mennesker og følge etter de når de går og ikke minst; sove Føler at vi er veldig heldige med han. Han har fortsatt ikke hatt uhell inne, og sover nesten hele natten alene i gangen, med gjerde mellom gangen og soverommet, slik at han har kontroll på oss. Dere kan også følge Brutus på hund.tard.no, der er det flere bilder og masse masse masse tekst 3 Siter
[email protected] Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Så nydelige! Koselig med flere eurasiere her inne altså Ikke så ofte man ser dem helt sorte Siter
Ane91 Skrevet 18. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Hehe, nei helt sort er det visstnok ganske få av. Da er det jo ekstra gøy at han har en kull-bror som også er helt svart! Siter
Beluga Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Dååån! Tante Attilla vil GJERNE møtes og hilse på utover høsten! (og jeg også da ) Siter
Ane91 Skrevet 18. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Haha, det vil Brutus og jeg også! Siter
Karianski Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Utrolig fin Fikk skikkelig lyst til å grave ansiktet mitt inn i pelsen hans... Siter
Ane91 Skrevet 21. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2012 Her kommer noen flere Brutusbilder! Flink ballhenter! Midt i en drøm. Off off, jeg er en liten sel. Gjør gulvet møkkete og utrygt for alle sokker og tær. Fant en bajs i sandkassa. Ville helst ha den med hjem. Denne tar jeg, takk Mer tekst og bilder her. 2 Siter
Ane91 Skrevet 7. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2012 Noen nye Brufus bilder Ny og fin Nametag! Ute å bader i Østensjø Kos på plenen Siter
Ane91 Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2012 Brutus er 3 mnd i dag, og feiret dagen med å vise noen nye skillz, bl.a åpne døra til dusjen. Hyggelig med besøk... 1 Siter
Ane91 Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Brutus har rukket å bli stor gutt! Han ble ett år den 22 Mai! På fredag fikk vi resultatene av HD og AD røngten. A og A, og hipp hurra!! 3 Siter
Recommended Posts