Gå til innhold
Hundesonen.no

Eigarar/oppdrettarar av Bordeaux Dogge, Olde Englishe eller Dorset Old Tyme Bulldogge?


Gjest
 Share

Recommended Posts

Tittelen vart lang, men så er jo spørsmålet allereie stilt: Er det nokon her på Hundesonen som er, kjenner eller veit om eigarar/oppdrettarar av rasane Bordeaux Dogge, Olde Englishe eller Dorset Old Tyme Bulldogge? Evt. som har anna erfaring med desse?

Dette er nemlig dei tre rasane eg og sambuar vurderer som neste hund. Det er ikkje snakk om ny hund før om i alle fall eit par år, men vi har lyst til å lære mest mogeleg om desse rasane og helst møte/bli kjende med nokre eksemplar før den tid kjem.

Bordeaux Doggen er min drømmehund, og blir varmt anbefalt av dei eg kjenner som har hatt denne rasen. Sambuar er litt skeptisk til så stor og tung hund, men er enormt begeistra for bullehundar. Helseperspektivet gjer difor at vi vurderer to av dei "nye" bulldograsane i tillegg til BD. Det er uaktuelt med fransk og engelsk bulldog.

Vi har tidlegare hatt blandingshund, men er no hundelause. Eg trener lydighet med ei rottweilertispe i "ventetida".

Tusen takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så nærmere på BD men jeg syntes det var for mange helseproblemer å ta stilling til. Hvis dere virkelig vil gå for denne rasen så bruk MYE tid på å finne en oppdretter og linjer som er friske :) .

Edit: Her kan du lese litt hva folk skrev om BD da jeg spurte om det i min tråd:

http://hundesonen.no/forum/topic/58934-mannen-vil-ha-schcfer-jeg-er-ikke-helt-enig/page__st__40#entry1122848

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en Dorset old thyme bulldog hanne, og han er en veldig snill hund. Går overrens med alt av hunder, begge kjønn. Litt skeptisk på nye mannfolk, men ikke noe vi har merket (lufter han også på jobben i tillegg til at han eies av ett vennepar av oss).

Han elsker å bruke seg selv. Løper opp og ned bakker og sliter seg selv helt ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så nærmere på BD men jeg syntes det var for mange helseproblemer å ta stilling til. Hvis dere virkelig vil gå for denne rasen så bruk MYE tid på å finne en oppdretter og linjer som er friske :) .

Edit: Her kan du lese litt hva folk skrev om BD da jeg spurte om det i min tråd:

http://hundesonen.no...40#entry1122848

Eg har lese tråden din tidlegare, og la sjølvsagt merke til at det er mykje fokus på helsetilstanden til BD. Dersom det blir denne rasen ein gong i framtida, kjem vi sjølvsagt til å bruke den tid som trengst for å finne ein frisk hund med utsikter for å bli eldre enn fem år :) Du som sjølv har vurdert rasen: Har du bitt deg merke i lovande oppdrettarar, anten i Noreg eller i utlandet?

Jeg kjenner en Dorset old thyme bulldog hanne, og han er en veldig snill hund. Går overrens med alt av hunder, begge kjønn. Litt skeptisk på nye mannfolk, men ikke noe vi har merket (lufter han også på jobben i tillegg til at han eies av ett vennepar av oss).

Han elsker å bruke seg selv. Løper opp og ned bakker og sliter seg selv helt ut :P

Høyrest rimeleg perfekt ut for oss! Så innmari flotte hundar :) Har nettopp sendt mail til Kennel Nordic Bulldogge og forhøyrt meg om evt. besøk hjå dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kom dessverre ikke så langt som å vurdere oppdretter, jeg følte rett og slett at jeg var for skeptisk til sykdommene til å ta sjansen på å finne en frisk hund. Ble mye historier om hunder som måtte avlives før de var 5 år på grunn av forskjellige årsaker, så vi krysset den av lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk uansett! Har fått gode innspel og råd om norske oppdrettarar frå andre kantar, så eg har litt å undersøkje :) Sjølvsagt er eg ambivalent til tanken på å satse på ein rase som er så omspunne av historier om sjukdom og kort levealder, men valet er på ingen måte tatt. Eg er framleis veldig interessert i Bordeaux, og vil nok sannsynlegvis vere villig til å gå den ekstra mila for å finne ein lovande kvalp om nokre år. Kanskje det faktisk blir solskinnshistorier av det om eg berre gjer leksene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...