Karianski Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Hva slags fòr bruker dere? Har dere fortsatt med det oppdretter har gitt? (mulig det er noen tråder om dette, men jeg fant ihvertfall ingen sånn i farta.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Brukar Purina ProPlan Original Chicken and Rice. Mamma (som er oppdrettaren min) brukar Royal Canin, så eg skifta etter ei stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Jeg forer på eukanuba (lam og ris eller working and endurance) og royal canin (vanlig adult maxi eller energy 4800) mest fornøyd med RC, men begge funker så kjøper det som er på tilbud som regel. Når jeg får fryser igjen en gang i tiden kommer jeg til og fore på vom og hundemat eller norwegian polar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Nå for tiden forer jeg på VOm og hundemat og er fornøyd. Har også vært fornøyd med Kobuk og Pro Plan. Så var jeg deg vile jeg sjekket hva jeg kan få i nærheten av der jeg bor og gått ut fra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Alle i mitt eie går på Royal canin og forskjellig type innenfor RC etter hva de har behov for. Oppdretteren til de jeg har hjemme gikk ikke på RC, jeg bytter alle mine over på RC så lenge de fungerer på det da jeg er mest fornøyd med det fôret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Royal Canin og Vom&Hundemat kombo på begge her i huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Vi bruker Royal Canin - energy 4800 i aktive perider og medium sensible i rolige perioder(eller på hunder som ikke er like aktive). Bruker v&h innimellom. Har vært innom flere fortyper, men landet på rc da hundene fungerer godt på det, og de har veldig grei oppdretteravtale. jeg er like fornøyd med Pro Plan, men dårligere tilgjengelighet gjør at vi ikke bruker det. Hva hundene jeg ikke er oppdretter på selv spiste hos sine oppdrettere husker jeg ikke, husker minst en av de spiste rc og en eukanuba. Så ja og nei til om vi har forsatt på det oppdretterene våre har brukt. Har alltid brukt det foret valpen var vant til ei stund før jeg bytter over til "vårt" for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickaro Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Av tørrfôr syns jeg ProPlan Sensitive med laks og ris er best. Blir så blank og fin i pelsen og det var det eneste tørrfôret som gikk ned hos min tidligere hund. Men nå fôrer jeg kun på V&H, og er suuper fornøyd med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Anbefaler råfôring som er det beste for våre firbente kjøttetere, ønsker du det enkelt er Vom og hundematet godt alternativ. Selv råfôrer jeg etter Prey Model, ca. 80% muskelkjøtt, 10% ben og 10% organer, og noen ganger VogH. Strålende fornøyd og kommer aldri til å gi en kjøtteter tørrfôrkuler igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Jeg fôrer på Profine Light Lam & Potet, noen ganger bytter jeg på med Spesific Weight Reduction. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Begge hundene fôres hovedsaklig på Royal Canin (forskjellige typer da, de har forskjellige behov) med litt V&H og rent kjøtt "attåt". Labradoren har fått en del forskjellige fôrmerker opp gjennom årene, men det er uten tvil RC hun fungerer best på. Det var faktisk det hun fikk hos oppdretter også, når jeg tenker meg om. Kelpien fikk vel ProPlan hos oppdretter (tror jeg?), men jeg syntes det var greit å bruke RC på ham også pga rabatt der jeg kjøper fôr (og de fører bare RC) + gode erfaringer med det fôret fra før. Så på ham byttet jeg fôrtype nokså raskt etter at han kom i hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Begge får RC. Mobility på den ene av dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Av tørrfòr har jeg til nå vært mest fornøyd med Pro Plan laks & ris Specific høyenergi Hills høyenergi Og ellers er jeg veldig fornøyd med Norwegian Polar. Vom & Hundemat er ok også, men jeg synes det er mer klin og lukt med det enn med NP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 V&H og det jeg finner på tilbud i frysedisken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Alt muligrart av rått, også får grand danoisen og basenjien høyenergifor fra royal canine (RC4800) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 V&H m/laks, og det vi ellers får/finner av kjøtt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 V&H med laks, de andre variantene iblant, og ellers det vi finner av egnet rått kjøtt i butikken. Hunden startet med royal canin hos oppdretter, og gikk på dette hos oss i noen måneder, men etter en mage-tarminfeksjon (tror vi) sluttet han å tåle tørrfor. Prøvde råforing, og det fungerte strålende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Royal canin på hele gjengen. Men skal teste ut Proplan snart på Oscar. For han bæsjer kanskje 4-5 ganger til dagen nå. Så ser ikke ut å fungere skikkelig på RC nei...de får også vom og hundemat, pluss litt kjøtt i ny og ne da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjæfen Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2012 Bruker RC schæfer. kommer til og benytte meg av Vom og Hundemat etterhvert =) Oftopic, men mangen som skryter av Kobuk, hvor får man kjøpt det egentlig ? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golden_birgir Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Byttet fra Eukanuba til Orijen for litt siden da min hund ikke er et rasetypisk matvrak, og sultestreika fordi han var drittlei den samme gamle maten.. Orijen er det beste jeg noen sinne har kommet over, han slukte det med en gang og har fortsatt siden. I tillegg er det kornfritt og inneholder bare bra ting, så jeg er kjempefornøyd. Som bløtfôr som jeg blander med Orijen innimellom bruker jeg ZiwiPeak - for dere som ikke har hørt om det anbefaler jeg å prøve det ut! Her snakker vi masse godt kjøtt og kun naturlige ingredienser! Og i forhold til annet bløtfôr med 12% kjøttinnhold så har vel dette 70%.. så man kan trygt se forskjellen. Hilsen nylig frelst matmor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Bruker RC schæfer. kommer til og benytte meg av Vom og Hundemat etterhvert =) Oftopic, men mangen som skryter av Kobuk, hvor får man kjøpt det egentlig ? =) Google says; http://www.kobuk.no/forhandlere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Taste Of The Wild, ingen av hundene mine gikk på det hos oppdretter, så jeg har bytta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts