Mud Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Noddy har tidenes mest irriterende sang ! Ingen Noddy pliiis! En tysker må hete Nietzche. Basta :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Da tror jeg vi kan konkludere med at Tjukka ikke hadde så mange valper likevel. Hun ligger nå å sover, mens de små ammer. Så om det ikke kommer noen etternølere har vi, 4 tisper og 1 hannhund Bilder kommer Så ingen Noddy 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Ånei! 3 tisper til også hadde jeg hatt rett Neida, gratulerer, det var da en deilig størrelse på et kull synes jeg, og ikke minst en bra fordeling! <- for en smiley! Men den smiler sikkert stort i skjegget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Gratulerer saa mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Da tror jeg vi kan konkludere med at Tjukka ikke hadde så mange valper likevel. Hun ligger nå å sover, mens de små ammer. Så om det ikke kommer noen etternølere har vi, 4 tisper og 1 hannhund Bilder kommer Så ingen Noddy Jeg sa da fem, gjorde jeg ikke? Pst, de små dier, mora ammer. Bare for å være klysete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Jeg sa da fem, gjorde jeg ikke? Pst, de små dier, mora ammer. Bare for å være klysete Jajaja, jeg har vært på jakt etter flere livmødre (egentlig morkaker) i dag å jeg! Så vi skal være glad for at jeg i det hele tatt har klart å telle til 5 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Gratulerer så mye Margrete, dette var moro! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Jeg håper det kommer en bonus. Den kan hete Nargrete. Grattis igjen, Margrete! Det er jo bare så artig med enda et sonen-kull. Måtte de alle leve lykkelig og lenge, skål! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Gratulerer så mye med små tyskernurk! Gleeeder meg til de blir übersøte i sånn 5-ukers alder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Grattis grattis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 haha, jeg var jo nærmest, med bare en liten skrivefeil. Jeg tippa 5 valper, en tispe og fire hanner. At det ble motsatt var jo bare en bonus liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 haha, jeg var jo nærmest, med bare en liten skrivefeil. Jeg tippa 5 valper, en tispe og fire hanner. At det ble motsatt var jo bare en bonus liksom *slenge over premien, som er damenes helaften på valgfri dag* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Mel: Når nettene blir lange Når dagene blir lange setter veene i gang Margrete suller rundt og mener hun skal ha en sang Så klart at hun skal få det, det sier seg jo selv hun sitter der og surrer litt med elle, melle, tell Ref: Uta hun føder og nøster spretter ut noen med en innover og noen med en tut Felles for dem alle er at de er skjønn så driter vi igrunn i all fordelingen av kjønn Små søte sjæffis valper har nett sett dagens lys Og ligner de på mammaen sin så blir det ingen pys Og onkel Asti passer på at ingentingen skjer ”de er nemlig mine” bjeffer han og bare ler Ref: Uta hun føder og nøster spretter ut noen med en innover og noen med en tut Felles for dem alle er at de er skjønn så driter vi igrunn i all fordelingen av kjønn Gratulerer 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Tøfflus. Du er bare helt herlig altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Fine sangen! Uta er vist ikke ferdig sier oppdrettermannen og det kan se ut som det blir vet.besøk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Ååååh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 *Hyller Tøfflus* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Uff da, håper oppdrettermannen tar kjempefeil. Krysser fingre for dere uansett hva som skjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Å nei og gru og glede og kom dere av gårde, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Masse lykke til,men vi håper oppdretter mannen tar feil . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Grattis så langt, og håper resten går like bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Hjemme fra veterinæren og vi vant to stk hannhunder. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 To nye ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. August 2012 Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Vant som i at de kom hjem sammen med dere, eller fant som i at de ikke fikk være med...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts