Raksha Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Aaaaw staaaaaakar Utamor! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Ikke engang jeg er så tøff, jeg synes det er dritvanskelig å vite om tispa er ferdig eller ikke jeg (og ett par ganger hvor en valp har ligget igjen har skremt meg) så jeg blir litt kontrollfreak på akkurat det. Greit å vite tenker jeg Når er det for sent å gjøre dette? For jo, jeg å synes jo det er kjekt å vite når jeg er ferdig Og bare for å gi dere vondt i kontrollfreakene deres, så syns jeg å huske at veterinæren sa 4, kanskje 5 valper på Dinas siste kull. Syns det var ganske greit at hun ikke ga seg etter de 4 hannene, for da hadde vi missa 3 tisper. Bare nevner det, liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 (endret) Og bare for å gi dere vondt i kontrollfreakene deres, så syns jeg å huske at veterinæren sa 4, kanskje 5 valper på Dinas siste kull. Syns det var ganske greit at hun ikke ga seg etter de 4 hannene, for da hadde vi missa 3 tisper. Bare nevner det, liksom.. Husker den der ja... Var det det kullet jeg var med å "telte" på hos veterinæren? Endret 20. August 2012 av Margrete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Feita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 10, 6 hanner og 4 tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Ah, for en klumpete schäfer Inni der må det da være MASSE bebisser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 10, 6 hanner og 4 tisper *liker IKKE* Ah, for en klumpete schäfer hihihi Noe vakkert syn er hun ikke nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Veldig vakker, selv drektig *hjertesmily* (Jeg hater sonen som ikke har smilies mer.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Men ser hun tynn ut? - Synes liksom jeg ser ribbein og hofteknøler og det burde man vel ikke se så tydelig på ei tispe som skal klekke om en uke... Mulig bildet lyver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 20. August 2012 Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Husker den der ja... Var det det kullet jeg var med å "telte" på hos veterinæren? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2012 Men ser hun tynn ut? - Synes liksom jeg ser ribbein og hofteknøler og det burde man vel ikke se så tydelig på ei tispe som skal klekke om en uke... Mulig bildet lyver Oppdretter mener hun er fin nok, og bildet lyver litt. Hun har bølger over ryggen som juger og sier hoftekuler. Men ja, jeg synes også hun er bittelitt tynn, så hun får litt ekstra mat. Hun blir neppe for tykk på en uke liksom, og hun skal jo ha litt å gå på når valpene kommer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 (endret) Begynte å måle temp i går formiddag og temperaturen er sakte men sikkert på tur ned. Startet måling på 38,5 og nå er vi nede på 37,2 Så jeg flytter nå inn på valperommet og regner med at Uta vekker meg om det skjer noe i løpet av natten I følge oppdretter gikk det fort sist gang og hun fødte tidlig, så det er ikke umulig at det blir sånn ca straks Gleder meg! Altså jeg flytter ikke dit NÅ, men til natten. Får da være grenser til utålmodighet! Endret 22. August 2012 av Margrete 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Begynte å måle temp i går formiddag og temperaturen er sakte men sikkert på tur ned. Startet måling på 38,5 og nå er vi nede på 37,2 Så jeg flytter nå inn på valperommet og regner med at Uta vekker meg om det skjer noe i løpet av natten I følge oppdretter gikk det fort sist gang og hun fødte tidlig, så det er ikke umulig at det blir sånn ca straks Gleder meg! Altså jeg flytter ikke dit NÅ, men til natten. Får da være grenser til utålmodighet! Hehe, så du skal ikke spise middagen din på valperommet? Men hva så du på rønken da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 8 valper, 4 av hvert kjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Men hva så du på rønken da? :D Vetten bestemte at det var lurest å telle etterpå Siden hun har hatt ett tempfall, så var det greit å holde seg hjemme mente han og oppdretter. Så får det komme det som skal komme, vi får håpe på det beste og la naturen går sin gang på en grei måte Nå er i hvert fall rommet hennes helt klart 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Så spennende, lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Mer enn spennende! Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Syns ikke hun så innmari stor ut jeg, jeg tipper 5 valper: 1 tispe og 4 hanner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Lykke til med fødselen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Jeg synes Gråtass skal være en slik en spådame som har rett. Jeg har ikke lyst på mange valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Hehe, kan bli lang venting Mine har ligget og lusker på 37,2 i et par dager før fødsel for så å dippe under 37. Bare sånn for å være litt ekkel Men som regel har det tatt under 24 timer for tispene å komme seg opp igjen på normal og satt i gang fødselen. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Hehe, kan bli lang venting Mine har ligget og lusker på 37,2 i et par dager før fødsel for så å dippe under 37. Bare sånn for å være litt ekkel Men som regel har det tatt under 24 timer for tispene å komme seg opp igjen på normal og satt i gang fødselen. Lykke til *gjeipe til* Jeg er ikke noe god på å vente! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Nå tillot jeg meg å traske i skogen et par timer og forventet å komme tilbake til en fødsel i full gang. Tulletispe. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Nå tillot jeg meg å traske i skogen et par timer og forventet å komme tilbake til en fødsel i full gang. Tulletispe. åh du kan nok gå noen turer til i skogen. I morgen kveld/fredag morgen tipper jeg ting skjer *se så rolig hun er* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 åh du kan nok gå noen turer til i skogen. I morgen kveld/fredag morgen tipper jeg ting skjer *se så rolig hun er* Nei, nå kom vi hjem akkurat da regnet og mørket kom, så nå går jeg ikke ut noe mer. Får heller sitte her og tvinne tommeltotter. Spise en kake, kanskje. Gi den vordende en kos, da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts